הכניסה
למשרד מהווה את הרושם הראשוני ומפעילה את כל חושיו של המבקר – הלקוח הפוטנציאלי
ועם זאת מתאימה לצרכים האופרטיביים של עובדי המשרד, לשם
כך, שילבה המעצבת שחר הכט חומרים טבעיים בצורתם המעובדת ואיתם ריהוט מודרני וקליל
ואלמנטים של חום ועושר עיצובי.
לריצוף
חלל הקבלה והפרוסדור נבחרו אריחים דמויי עץ פישבון כהה וכביכול מיושן, המקנים
תחושה של בסיס איתן גולמי ויציב, עמדת המזכירות מחופת האבן הבהירה והפראית משקפת
יוקרה והדר, ריהוט ההמתנה מודרני וקטיפתי בצבעים ניטרליים ולוקח את השוהים במקום
לתחושה מפנקת של ישיבה מול האח בביתם החם, המטבח הגדול משולב באכסון רב ומכיל את
כל צרכי העובדים והאורחים ונע גם הוא בין הנוחות של המטבח הביתי לבין הניקיון,
היעילות והרושם של המשרד.
מעל
החלל הגדול, יעיל אך כה אינטימי הזה, ישנה תקרת למלות עץ המכוונות את העין
ומעניקות עוד מימד של חום ואקוסטיקה.
התאורה
במשרד משלבת גם היא גופי תאורה משרדיים, טכניים ופרקטיים וכן גופי תאורת זכוכית
צבענית בה היינו משתמשים במרחב ביתי יותר.
מתוך
חלל הקבלה ניתן להציץ על 6 חדרי העובדים וחדר הישיבות הגדול, שוב השילוב העדין בין
הבית למשרד, בין הפרטי לציבורי.
בחדר
הישיבות בוצעה נגרות מותאמת דמוית שיש ועץ המאכסנת את הצרכים הטכנולוגיים והפיזיים
של ישיבות מרובות משתתפים או זום על רקע הלוגו של המשרד, גם חלל זה כמו גם חלל
הקבלה הינו ללא חלונות היות והשהייה בו היא לכמה שעות בכל יום וקירות הזכוכית
מהווים תחושה של חלל פתוח וגדול למרות זאת.
כך
יכלה המעצבת להפנות את כלל חזית החלונות אל משרדי העובדים, בהם השהייה לרב ממושכת
ועליה להיות מאווררת ונעימה ככל הניתן, זאת בנוסף לתקרה הגבוהה וחזית הזכוכית לחלל
הקבלה אפשרו חלוקה של יותר חדרים קטנים אך מוארים ונעימים מאד לשהייה ועבודה.
חדר
המנכ"ל נמצא בסוף הפרוסדור ופונה גם הוא לחלונות רחבים אל מתחם עזריאלי, חצי
חזית זכוכית מאפשרת לו ראייה של רב הנעשה במשרד אך גם פרטיות נדרשת לפגישות
דיסקרטיות, גם כאן בוצעה נגרות עץ ושיש גדולה ומרשימה ותקרת עץ עוצמתית בשילוב
תאורה טכנית ותאורת אווירה.
עוד
במשרדים נוצל חלל קטן ופנימי לארכיב מתוכנן בחוכמה לכל גובהו במידוף.