Ambiente

מה ילהיב את הצרכנים בשנה הקרובה ? מה יתחדש ומה יישאר כפי שהיה התערוכה הבינלאומית למוצרי צריכה לבית Ambiente תציג ב 8-12 לפברואר 2019 את הסגנונות החדשים לשנה הקרובה. תצוגה מרהיבה של טרנדים בינלאומיים, סיורים בהדרכת מומחים בעלי שם וברושור דיגיטלי של התצוגה יספקו לאנשי התעשייה ולקמעונאים תמונה מקיפה של כל הטרנדים הצפויים.

מאת: מערכת בית ונוי | צילום: | - 29/01/2019

 

 

 

התפיסה המרכזית שהובילה את קביעת הטרנדים לשנת 2019 הינה שחלק מהצרכנים מושפעים ממובילי דעה אשר מבקשים להתוות מראה טרנדי ואינדיבידואלי, חלק מהצרכנים מחפש אחר הסגנון הרגוע, העמוק ובעל המשמעות, במיוחד בעולם המהיר והקצבי שבו אנחנו חיים, ולצד כל זאת נושאים של קיימות, חזרה אל הטבע ומיחזור הפכו למגה-טרנדים ומשפיעים על צרכנים רבים, כמו גם על מעצבים ויוצרים. כתוצאה מכך, התפיסה המובילה בתערוכת Ambiente 2019, היא האטרקטיביות שבגיוון בין הסגנונות השונים והיכולת ליהנות ממגוון אדיר של פתרונות.

 

 

 



Ambiente הינו יריד הסחר הבינלאומי המוביל ומספר אחד בעולם למוצרי צריכה המשמשים לתחומי האוכל, בישול, כלי בית, ריהוט וקישוטים, רעיונות לעיצוב הבית, מתנות, תכשיטים ואביזרי אופנה. זוהי התערוכה עבור כל העוסקים בתעשייה זו. ייחודה של ambiente בהיקף המגוון של המוצרים המוצגים בה ובהתייחסות המעמיקה לנושאים מקצועיים המייצבים אותה כתערוכה ייחודית שאין לה מתחרים ברחבי העולם. בתערוכה הקודמת שהתקיימה ב2018 השתתפו 4,441 מציגים וביקרו בה 134,600 אנשי מקצוע מ 168 מדינות שבאו למשך חמישה ימים על מנת להתרשם ממגוון המוצרים הקלאסיים כמו גם החדשניים. תערוכה חשובה וייחודית זו מציעה בנוסף מגוון רחב של אירועים, תוכניות למצטרפים חדשים, מצגות של מגמות הטרנד וטקסי פרסים. כולם יתקיימו באותו הזמן, תחת קורת גג אחת, בירידי פרנקפורט.