התפיסה המרכזית שהובילה את קביעת
הטרנדים לשנת 2019 הינה שחלק מהצרכנים מושפעים ממובילי דעה אשר מבקשים להתוות מראה
טרנדי ואינדיבידואלי, חלק מהצרכנים מחפש אחר הסגנון הרגוע, העמוק ובעל המשמעות, במיוחד בעולם המהיר והקצבי שבו אנחנו חיים, ולצד כל זאת נושאים של קיימות, חזרה אל הטבע ומיחזור הפכו למגה-טרנדים ומשפיעים על צרכנים רבים, כמו גם על מעצבים ויוצרים. כתוצאה מכך, התפיסה המובילה בתערוכת Ambiente 2019, היא האטרקטיביות שבגיוון בין הסגנונות השונים והיכולת ליהנות ממגוון אדיר של פתרונות.
Ambiente הינו יריד
הסחר הבינלאומי המוביל ומספר אחד בעולם למוצרי צריכה המשמשים לתחומי האוכל, בישול, כלי בית, ריהוט וקישוטים, רעיונות לעיצוב הבית, מתנות, תכשיטים ואביזרי אופנה. זוהי התערוכה עבור כל העוסקים
בתעשייה זו. ייחודה של ambiente בהיקף המגוון של המוצרים המוצגים בה
ובהתייחסות המעמיקה לנושאים מקצועיים המייצבים אותה כתערוכה ייחודית שאין לה
מתחרים ברחבי העולם. בתערוכה הקודמת שהתקיימה ב2018 השתתפו 4,441 מציגים וביקרו בה 134,600 אנשי מקצוע מ 168 מדינות שבאו למשך חמישה ימים על מנת להתרשם ממגוון המוצרים
הקלאסיים כמו גם החדשניים. תערוכה חשובה וייחודית זו מציעה
בנוסף מגוון רחב של אירועים, תוכניות למצטרפים חדשים, מצגות של מגמות הטרנד וטקסי פרסים. כולם יתקיימו באותו הזמן, תחת קורת גג אחת, בירידי פרנקפורט.