בשורות כאלה ואחרות על "מכונית העתיד" צצות לא פעם, ואיתן עולה גם השאלה - אילו עוד אלמנטים מן העולם הטכנולוגי המתקדם, ימצאו את דרכם אל המכונית שלנו? נניח לרגע בצד את הממד הצורני, ואת הצורות הגיאומטריות המשתנות מרגע לרגע, האם שאלתם את עצמכם אי פעם מדוע כסא, למשל, ניתן לייצר מחומרים שונים כאשר הפונקציה עצמה איננה משתנה? אז מה בנוגע למכונית - האם אפשר לשנות את האיקון המוכר? האם יש צ'אנס שחומר אחר יחליף את מעטפת האלומיניום?
ובכן, לחברת B.M.W. יש תשובה בעניין - רכב מחקר חדש , מפתיע ומרגש לכל הדעות.
בכדי לא רק לענות על השאלה כיצד תראה מכונית העתיד, אלא גם להתייחס לנושא בכובד ראש, שאל מעצב המכוניות האמריקאי Charis Bangle, העומד בראש מחלקת העיצוב של B.M.W, את אנשי המחקר והפיתוח בחברת designwork שבקליפורניה, השייכת לקבוצת B.M.W אך אנשיה אינם מעצבי מכוניות, איך הם רואים את מכונית העתיד, והתשובה שקיבל מאחד מאנשי הצוות הייתה שהוא רואה אותה במעטפת גמישה סקסית ומרגשת.
תשובה זו הייתה, למעשה, מקור לקונספט חדשני אשר לצד בקשות גחמניות של לקוחות שוחרי ייחוד וסגנון חיים, הביאו לאוויר העולם את מכונית ה-GINA.
תחת חזון וקונספט שהוגדרו כ-flexibility: גמישות בחשיבה, גמישות בחומר, ולמעשה, בכל דבר הקשור לפרויקט, החלה המכונית לקבל את לוק העתיד. החומר קיבל כאן את מלוא תשומת לב והוא זה שהוביל את היצירה החדשה.
המכונית מבוססת על שילדת דגם ה-Z.8, הדגם הפתוח והקלאסי של החברה, כאשר במקום יריעות האלומיניום המוכרות נעשה שימוש בבד ללא תפרים הנמתח על קורות הפלדה. הבד, שפותח במיוחד עבור ה GINA, הינו בד חסין וגמיש, ארוג מחוטי מתכת מיוחדים שעמידים בחום גבוה מאוד, בנסיעה מהירה ובתנאי מזג אויר שונים. יתרונות הבד הם משקלו הקל בהשוואה לרכבים שמיוצרים היום, והיבט חשוב נוסף הוא שהלקוחות יכולים לשנות את עיצוב מכוניתם בהתאמה אישית - לבחור "חליפה" עדינה וחלקה, ולחלופין אגרסיבית וחדה.
תקריב של גלילי הבד הגמיש והייחודי אשר נמתח על גבי שילדת הרכב וחללו הפנימי.
מתיחת הבד והתאמתו לגוף המכונית ע"י צוות המהנדסים.
עיצוב פנים המכונית נשען על דיאלוג בין הרכב לנהג.הרכב - פנים וחוץ, משתנה לפי צרכי הנהג, והבד המכסה את המכונית נמתח לאורך תא הנהג והתא שלצידו.
בין הפונקציות המתקדמות של Gina ניתן למנות: מראות צד המחוברות כמקשה אחת למסגרת החלונות, ויחידות תאורה שניתנות לשינוי עם אפשרות לשלוט על כמות האור היוצאת דרך הבד החוצה. ברגע שהמכונית נמצאת במצב חנייה ההגה נכנס לכיוון מכסה המנוע וכריות הראש נבלעות פנימה, כלפי החלק האחורי של הרכב. אלמנטים אלו ואחרים מעניקים לנהג נוחות כניסה ויציאה (עד כמה שאפשר) מן המכונית ולתוכה. פתיחת הפנס הקדמי מרגשת, כשהרפלקטור שלו נגלה כמו "עין של חיה רעה וזדונית".
כל הנפלאות הנ"ל מתרחשות בעזרת חיישנים מיוחדים, ואף המכסה הקדמי, הממוקם בלב הליבה אותו נכנה מנחת מטוסים, נפער בצורה שלא תיאמן.
כך או אחרת, Gina אינה רק מודל צורני חדשני, או מהפך המתייחס רק למעטפת החיצונית של הרכב, כי אם תוצר של רצון לעשות דברים אחרת, והתמונות המוצגות להלן ממחישות זאת היטב, כפי שכבר נאמר - תמונה אחת שווה אלף מילים.
מתוך מגזין 103: "GINA - B.M.W gina lgiht visionary model"