חנות הקונספט הייחודית שתכננה ועיצבה האדריכלית מיכל שיין בכיכר המדינה, מכילה בתוכה, למעשה, שתי חנויות: האחת- Coveri kids חנות בוטיק לבגדי מותגים, והשנייה coveri home המציגה פריטי ריהוט יוקרתיים, בשתיהן קהל היעד הוא ילדים ונוער, והמוצרים מותאמים במיוחד עבורם.
החלל הנתון מורכב משטחן של שתי חנויות, ומנוצל באופן מפתיע. המפלס בגובה הרחוב משמש כמבואה רחבה המאופיינת בחומריות שקופה, אשר ברגע מכניסה את הבאים לחלל קסום ויוצרת ניתוק מוחלט מהרחוב ההומה. המבואה משמשת כחלון ראווה גדול ובמרכזה הפתיעה האדריכלית עם פתח מפתיע, מעין בור, ממנו מגיח גרם מדרגות המוביל למפלס התחתון, כאשר על הרצפה סביבו, מותקנות זכוכיות מוארות במקום חלק מהאריחים. בהמשך לכך, המעקה המלווה את גרם המדרגות עשוי כולו מראות וזכוכיות היוצרות משחקי שקיפות והשתקפויות במרחב.
החנות עצמה נחלקת ל-3 אזורים עיקריים:
ריהוט: מעוצב כחדרי קונספט שלמים, כלומר הפריטים מאורגנים כחדר ילדים מאובזר להמחשת האפשרויות.
בגדים: מסודרים לפי מותגים, כאשר לכל מותג מוקדשת נישה נפרדת (דולצ'ה גבאנה, ג'ון גליאנו, דיזל, פנדי, ארמאני ועוד).
בר משקאות מרשים עם מסך גדול להנאת ההורים.
השילוב של שלושת האלמנטים בחנות- בר, חדרים מעוצבים ובגדי מותגים- מייצר סגנון חיים מוקפד ואיכותי ויוצר חוויית לקוח מיוחדת.
התאורה בחנות דרמטית, ומתקבלת בעיקר מנורות LED בגווני לבן שבור, והצבעוניות משלבת גווני לבן וזכוכית עדינים המעניקים רקע ראוי לצבעוניות הויטאלית של המוצרים וממקדים בהם את תשומת הלב. כחלק בלתי נפרד מהקונספט הרעיוני של תכנון החלל וברוחו, עוצבה גם גרפיקה המשולבת במקומות שונים במרחב ומעשירה את החוויה הויזואלית.
מתוך חוברת כנס retail design