צילום: עומרי אמסלם | אדריכלות תכנון ועיצוב: ירון אלדד
האדריכל בחר חומר אלסטי, סוג של בד שנמתח לאורך התקרה והוא זה שאחראי על יישום קונספט האוריגמי. מעבר לרעיון המאוד יוצא דופן, הבד מסתיר מתחתיו את כל המערכות של המשרד, ובכך מתקבל מראה נקי. זאת ועוד, אותו אוריגמי מתפרס לו בגבהים שונים על התקרה, וכך נוצרו אזורים גבוהים מאוד בחלל, שתורמים לתחושה האווריריות. האלמנטים היחידים שנמצאים מחוץ לאוריגמי התקרתי אלו גופי התאורה.
צילום: עומרי אמסלם | אדריכלות תכנון ועיצוב: ירון אלדד
הרעיון העיצובי ממשיך גם בדלפק הקבלה, שהעיצוב שלו מצטרף ומתכתב עם הקונספט האוריגמי. הדלפק דו תכליתי, מתוכנן לטובת עובדי הקבלה ומשמש גם כבר ישיבה באורך 6 מ', עם אלמנט אסימטרי שמתכתב עם התקרה האוריגמית.
צילום: עומרי אמסלם | אדריכלות תכנון ועיצוב: ירון אלדד
זאת ועוד, החלל המשרדי חף מעיצובים מיותרים, הוא נקי ומינימליסטי ומתכתב בהרמוניה עם תקרת האוריגמי. לרצפה נבחר ריצוף פרקט פישבון שחור.
צילום: עומרי אמסלם | אדריכלות תכנון ועיצוב: ירון אלדד
חדרי הישיבות תוכננו על ידי אלדד, באמצעות מחיצות עץ, שתורמות למראה הייחודי של המשרד ומוסיפות לו פן מעט שונה, שמכניס חום ושובבות לחלל. גם המחיצות עצמן בעלות עיצוב מינימליסטי, כאשר כל חדר מאופיין במחיצה בצבע אחר.
צילום: עומרי אמסלם | אדריכלות תכנון ועיצוב: ירון אלדד
פינות ישיבה מפוזרות בחלל וממוקמות בסמוך למפתחים. בעוד שהנטייה היא למקם את חדרי הישיבות או המשרדים בסמוך לוויטרינות הענק, השכיל האדריכל ליצור פינות ישיבה נמוכות, ובסמוך אליהן בחלק הפנימי את חדרי הישיבות השקופים, כאשר השוהים בכל אחד מהם נהנים מהנוף האורבני התוסס של תל אביב. הפינות ישיבה אינן מסתירות את הנוף מהיושבים בחדרים השונים.
צילום: עומרי אמסלם | אדריכלות תכנון ועיצוב: ירון אלדד
המשרד תוכנן כך שהוא מחולק לאזורים. יש אזור של אופן ספייס, אזור של פינות ישיבה וחדרי ישיבות, אזור הסעדה, ואזור ההנהלה, עם חדרים סגורים, בר פרטי ומתחם לאונץ'.
צילום: עומרי אמסלם | אדריכלות תכנון ועיצוב: ירון אלדד
צילום: עומרי אמסלם | אדריכלות תכנון ועיצוב: ירון אלדד
צילום: עומרי אמסלם | אדריכלות תכנון ועיצוב: ירון אלדד