מאחר וחנויות ספורט מלוות בהרבה מקרים בתחושת עומס, הן בשל כמות התצוגה - הפריטים והמותגים, והן בהיבט העיצובי - ריבוי צבעים וחומרים, הרעיון שהנחה את התכנון היה לשוות לחנות מראה נקי, קל ואלגנטי, ולייצר בה זרימה ואווריריות שיעניקו מרחב ונוכחות למוצר עצמו במטרה להדגישו ולהעלות את ערכו. כסוג של ציר תנועה, המנתב ומדגיש משיכה לתוך חלל החנות, משמשת תקרת "בריסול" (תקרת בד מתוחה חצי מוארת) המלווה את הלקוחות באופן מדורג והדרגתי מאזור הכניסה הנמוך אל אזור המכירה (הדלפק) הגבוה, יורדת אל הקיר והופכת לחלק ממנו.
יחידת הדלפק בנויה מלוחות MDF אשר דוגמאות טקסטורה שחורצו בהם בצורה "גלית" מעניקות למראה העדין אופי ייחודי ואחר.
מתקני נגרות בגימור שלייף לק הותקנו על הקירות כשהם משמשים לתצוגת נעליים, ובחלקם העליון, תןך ניצול גובהו של החלל, מכילים נישות ממוסגרות ומוארות לאחסון אביזרים וכדורים המדגישים את המראה הספורטיבי. רצף הנישות נקטע ע"י מראות גבוהות (3.5 מטר), כך שנוצרת קומפוזיציה נקייה המותירה מרחב ראוי למוצר עצמו, והצבעוניות הבהירה מודגשת ע"י הרקע כהה שמייצרים קירות
מחופים עץ. על קירות העץ מותקנות קוביות בגדלים שונים ובקומפוזיציה א-סימטרית, ולצד נוכחותם המייצרת נקודות חמימות בחלל, הם מתפקדים כמוקד משיכה ועניין לסוגים שונים של תצוגת בגדים.
מתוך חוברת כנס מרחבי מסחר 2009