מרחבים 2.12.19

מרחבים 2.12.19 banner


 

 

חברת א.ד מירז מזמינה אתכם לכנס השנתי בנושא תכנון ועיצוב מרחבי למידה.
הכנס מיועד לאדריכלים, מעצבים, בכירים במערכת החינוך ובשלטון המקומי.
הכנס יתקיים ביום שני 2/12/19 בטרמינל עיצוב, בת ים.

אתם מוזמנים לשבור שגרה, להעשיר את הידע, ליצור קשרים, וליהנות מכיבוד עשיר.

תכנון הדור של מבני חינוך הוא נגזרת של אג'נדות חינוך מתקדמות המציבות את התלמיד במרכז

ומבקשות להעניק לו מעטפת כוללת שבה ציונים ומבחנים אינם העיקר.

ביום עיון נדון בסוגיות שונות כיצד אנו משלבים בין עקרון פדגוגי מוביל (מתן מענה בין השונות של התלמידים)

לבין תפיסה חינוכית, שימוש בלמידה רב תחומית המאפשרת ביטוי למגוון אינטלגנציות לבין תכנון סביבות למידה מותאמות אישית לתלמיד הכוללות מרחבי למידה אישיים, טכנולוגיות ומרחבים וירטואליים תומכי למידה.

מספר המקומות מוגבל. ההשתתפות הינה לאדריכלים ומעצבים העוסקים בתחום עיצוב מוסדות חינוך, אנשי חינוך, נציגי מחלקות חינוך בעיריות ומועצות מקומיות, ונציגי משרד החינוך.

* מותנה בהרשמה מראש בלבד וקבלת אישור הגעה. 

רוצה לקבל פרטים נוספים? צרו קשר במייל info@baitvenoy.co.il 

 


הכנס בחסות

סדר יום

 

08:45-09:15   התכנסות

09:15-09:25   דברי פתיחה  | איתן רוטנברג | מנהל קשרי אדריכלים, א.ד מירז תעשיות.

09:25-09:40   יעקב הכט | מייסד ומנכ"ל ערי חינוך | מאדריכלות מפרידה לאדריכלות מחברת

09:40-10:25   אגליקי פפה | Aggeliki Pappa | יוון | מייסדת ומנכ"לית ביה"ס  I love Dislexia | ביה"ס Dislexia" "I love  - כלי פדגוגי לקוהרנטיות                            לב-נפש להעצמת הוראה ולמידה טרנספורמטיבית במהפכה התעשייתית הרביעית.

10:25-11:15   סדרת הרצאות פאצ'ה קוצ'ה :

ליאור בן שטרית- מרחבי ADHD  | דוד נופר - הצצות למרחבי חינוך חדשניים  | דרור צור- טעימה אנתרופוסופית  | בועז קיי- בית ספר רלוונטי  | רמי חביב- ככה נראית למידה  | ורד רקנאטי- עיצוב למידה אוניברסלי  | אייל עברי- חללים אופטימיים- שיטות ייצור.

11:15-11:50   הפסקת קפה

11:50-12:50   מעגלי הנחייה:

מיקי אריאן כדריה- קולות קוראים | אייל צייג- בירוקרטיה רשותית  אוסי מוריץ- שינוי גדול בקטנה | צפי שומר- כשהמרחב הפיזי מדבר פדגוגיה | ארנון זמיר- מייקר ספייס | נטע כפרי- צבעוניות במרחב | ד"ר יעל מילוא שוסמן- הקשר בין פדגוגיה לעיצוב | דוד דנינו - בטיחות ונגישות | אווה הנימן - ארגונומיה בסביבות לימוד

12:50-13:40   ארוחת צהריים

13:40-14:30   תמיר בן משה | סמנכ"ל ומנהל מינהל הפיתוח במשרד החינוך | נושא הרצאה: עיצוב מרחבי למידה חדשניים


 
 
 
 
ההרשמה הינה למוזמנים בלבד 

 
*מספר המקומות מוגבל. 

*ההשתתפות הינה לאדריכלים ומעצבים העוסקים בתחום עיצוב מוסדות חינוך, אנשי חינוך, נציגי מחלקות חינוך בעיריות ומועצות מקומיות, ונציגי משרד החינוך.

* מותנה בהרשמה מראש בלבד וקבלת אישור הגעה. 

מרצים

אגליקי פפה Aggeliki Pappa (יוון)

אגליקי פפה היא מחנכת חדשנית, מאמנת מורים, נואמת, סופרת, חוקרת ופעילת זכויות אדם. מייסדת ומנכ"לית של ביה"ס עטור השבחים "I love Dislexia" הארגון הראשון הבינ"ל שמתמחה בהוראה לתלמידים עם דיסלקציה והבדלי למידה. פפה היא נשיאת 3DlexiaCosmos התומכת בחינוך טרנספורמטיבי למהפכה התעשייתית הרביעית. היא ההוגה של פרדיגמת 3Dlexia שעיקרה חינוך כוללני והוליסטי – פרדיגמה המיושמת ברחבי העולם ובעלת השפעה על חצי מיליון תלמידים.

פפה היא דוברת מרכזית ב TEDx ונואמת בא"ום , בוועידות בינ"ל ובפורומים מובילים בתחום החינוך בכל רחבי העולם. היא פועלת בשיתוף פעולה עם משרדי חינוך רבים ברחבי העולם וזוכה מהם להכרה רחבה בגישותיה.

אגליקי פפה נמצאת ברשימת 50 המחנכים המובילים ברחבי העולם (מתוך 22,000 מועמדים) ובמשך שנתיים ברציפות זכתה לפרס המורה העולמי ופרס נובל למחנכים.

יעקב הכט

יעקב הכט הקים וניהל במשך עשר שנים את בית הספר הדמוקרטי בחדרה, בית הספר הראשון בעולם שהשתמש בשם זה. בעקבותיו הוקמו בישראל כ-27 בתי ספר דמוקרטיים נוספים בישראל. בשנת 1993 יעקב יסד את IDEC בבית הספר בחדרה.

ב– 1996 ייסד את המכון לחינוך דמוקרטי ועמד בראשו עד שנת 2010. במסגרתו הקים את המסלול האקדמי להכשרת מורים בחינוך הדמוקרטי בסמינר הקיבוצים, ואת תכנית "חלוץ" להכשרת מנהלים.

כיום הוא עומד בראש ארגון "ערי חינוך - אמנות שיתופי הפעולה", העוסק ביצירת שיתופי פעולה החיוניים להנעת תהליכי חדשנות, בכיתה, בבית הספר, בעיר, בארץ, ובעולם.

ספרו "החינוך הדמוקרטי – סיפור עם התחלה", תורגם לאנגלית, בולגרית ופורטוגזית, ומהווה מקור השראה למחנכים ויזמים פורצי דרך ברחבי העולם.

יעקב מייעץ מזה שנים לשרי החינוך בישראל בהיותו מומחה ליצירת קשרים וממשקים בין הממסד לחינוך האלטרנטיבי.

תמיר בן משה

סמנכ"ל ומנהל מינהל הפיתוח במשרד החינוך. אחראי לגיבוש מדיניות התכנון, הפיתוח, המיפוי והבינוי של מוסדות החינוך.  כמו כן, אחראי לגיבוש תכניות עבודה לטווח ארוך ולטווח קצר בנושאים אלה.

כיהן עד היום כמנהל אגף נכסים ולוגיסטיקה במשרד החינוך.  בין השאר הוביל את מערך שיפור איכות השירות לעובדי הוראה.  בתוך כך, יישם והטמיע תפיסת שירות "רב ערוצית" במחוזות המשרד אשר כוללת הקמת מוקדי שירות טלפוניים לעובדי ההוראה, תכנון והטמעה של מרכזי שירות מחוזיים, תכנון וניהול פרויקט שירותים מקוונים ועוד

בועז קיי

קיסלוב קיי אדריכלים היא שותפות של שלושה דורות אדריכלים בני משפחה אחת, בעלת מסורת אדריכלית של קרוב לשבעים שנה.
המשרד משלב ידע, ניסיון, אחריות מקצועית ופרקטיקה מוקפדת היטב, עם תעוזה חקרנית ופתיחות לרעיונות, לניסיונות ולעולמות חדשים.

דרור צור

דרור צור בן 59, ממקימי קיבוץ הרדוף, בעל משרד אדריכלות בקיבוץ משנת 1997.
קשור אל תנועת החינוך האנתרופוסופי מתכנן ומלווה הקמה של גנים ובתי ספר ולדורף בישראל מאז הקמת גן ולדורף הראשון בישראל בשנת 1987.
פועל למען חידוש של האדריכלות מתוך תפיסה רוחנית מודרנית.

ליאור בן שטרית

האדריכל ליאור בן שיטרית מייסד הסטודיו , הוא בוגר המחלקה לארכיטקטורה בויצו חיפה ומרצה שם. במקביל ללימודיו האקדמאיים הקים את CREATIVE ROOM  גוף ללא מטרות רווח הפועל ככלי לקידום מטרות חברתיות, במסגרת זו יזם והוציא לפועל מספר פרויקטים אדריכליים–חברתיים באפריקה ובישראל.

ורד רקנטי

מנהלת הפיתוח והפדגוגיה של בתי הספר המכילים בישראל. מומחית בעיצוב סביבות למידה חדשניות משלב עיצוב המודל הפדגוגי ועד עיצוב המבנה הפיזי.

שותפה בהובלת תהליכים פורצי דרך בתחום חדשנות חינוכית ועיצוב מרחבי למידה בישראל. ביניהם מודל גוונים, עיצוב מכיל ועוד. שותפה בהקמת בתי ספר חדשניים משלב החלימה ועד שלב ההקמה.

עבדה כמנהלת פדגוגית בערי חינוך והקימה את מערך העיצוב בארגון.

מרצה בבר אילן בתחום העיצוב והחינוך, ומומחית בעיצוב מכיל.



צפי שומר

בוגרת הטכניון, בעלת המשרד "צפי שומר, אדריכלות", עוסקת בתכנון בתי ספר וסביבות חינוכיות.

עבודת המשרד מתאפיינת בשילוב והתאמת התכנון הפיזי לתפיסות פדגוגיות חדשות, מגוונות ומשתנות, תוך דיאלוג מתמיד בין המרחב הפיזי והפדגוגיה.

מתכננת בתי ספר חדשים (לדוגמה: התיכון החדש בחולון ברוח הייטק-היי, חינוך מיוחד עמק חפר, דמוקרטי ציבורי בשוהם), שדרוגים והתאמות של בתי ספר קיימים (לדוגמה: איפכא ירושלים, אדם וסביבה געש), מעצבת ומלווה הקמת סביבות יחודיות ובעלות דגשים ספציפיים בבתי ספר קיימים וחדשים (ספריות, מרכזי יזמות וחדשנות, מרחבי 21M, כיתות אם בהוראה מתחדשת). 

אייל עברי

אוהב אדריכלות. מייחס הרבה יותר מידי חשיבות לדומם וחלל. איל הינו אדריכל רשוי, מרצה בבצלאל, בוגר המרכז האקדמי ויצו חיפה, בעל תואר בחינוך ותעודת הוראה. הקים ב-2015 את "איל עברי אדריכלים". המשרד מאמין בשיתופי פעולה, המאפשרים להגיע רחוק ביחד. אל מלאכת התכנון אנו ניגשים מתוך ראיה רחבה של המציאות. יכולת להציע אסטרטגית פעולה כוללת ופתרונות חדשניים. אנחנו אנשי מעשה המחוברים לשטח, למציאות ולתקציב. תפקידנו לחבר בין הרוח לחומר. ובאחריותנו ליצור עתיד טוב יותר.

דוד נופר

בוגר הטכניון לאדריכלות ואדריכלות נוף במסגרת למודי תואר שני, ובוגר האוניברסיטה העברית במקביל.
המשרד מתמקד כיום במבני ציבור וחינוך ובהם מוסדות אוניברסיטאים, מכללות, מוזיאונים, מרכזי תרבות וספורט, בתי ספר ספריות ומרכזי מוסיקה ותיאטרון, הרצאות בועידות אדריכליות ובפורומים ציבוריים שונים.
עבודות המשרד זכו בתחרויות אדריכליות שונות, בתחרויות מוזמנים ובמסגרות "תכנון וביצוע".
השנה הושק ספר אדריכלות מבני ציבור – "הווה של פתרון ושל חלום", המסכם את עיקר עבודות המשרד.

אריחים Ecommerce Website Development