2013 - Retail Design 2

 הכנס הבינלאומי השני לעיצוב מרחבי מסחר ורשתות שיווק RETAIL DESIGN 2

 

 ומרכזת עבורך את כל היתרונות במקום אחד: 

זירת נטוורקינג יוקרתית עם האדריכלים הבולטים בישראל ומספר שיא של מנהלים בכירים מהחברות המובילות במשק.

 
 ולמה כנס לאדריכלות ועיצוב שטחי מסחר וקמעונאות?
בהמשך להצלחה המרשימה של כנס "ריטייל דיזיין 2011", בכוונתנו להמשיך ולקדם גם ב-2013 את המפגש והשיח המקצועי בנושא!
בכנס  RETAIL DESIGN 2013 ייקחו חלק מרצים מובילים מתחומי ה- Retail Design  ו-Shopper Marketing Psychology

מחברות מובילות באירופה ובארה"ב ומישראל.


הכנס יעסוק בשלושה עולמות תוכן מתחום הקמעונאות, העסקים והעיצוב: 
- Retail Design בעולם מוצרי הצריכה 
- Retail Design בעולם הלייף-סטייל והשירותים
- מושב Retail Design בעולם המקצועי / ספקים

בכירי המרצים בתחום עיצוב חללים מסחריים מהארץ ומחו”ל ובראשם מר ארנסט קונסהיים, בעליה של חב’ JosDeVries, הולנד, המובילה ומפתחת את קונספט האסטרטגיה הקמעונאית באירופה.
 
ההשתתפות בכנס ממוקדת מקצועית לצמרת העסקית של מובילי הדעה והמנהלים המובילים  בתחומם.

קהל היעד  כולל: מנכ"לים, בעלי ומנהלי קניונים ורשתות שיווק, סמנכ"לי שיווק, מנהלי מותג, מנהלי שיווק, קהילת התכנון והבנייה בישראל ובכללם אדריכלים, ומעצבים. 


במסגרת הכנס תתקיים תערוכה בה ייטלו חלק מיטב החברות המסחריות שפעילותן רלוונטית לתחום, והיא מהווה הזדמנות חשיפה אופטימלית לקהל יעד מפולח וממוקד של לקוחות פוטנציאליים.  תצוגות התערוכה תתמקדנה בנושאים הבאים: תאורה, בנייה: עבודות גמר לחללי מסחר, מידוף, מסכים, שילוט, עיצוב חלונות ראווה, אמצעי תצוגה: דוכנים, בובות, דלפקים, אודיו ווידאו, ושיווק דיגיטלי.

 

בכנס האחרון השתתפו כ-500 מבקרים, ביניהם: מנכ"לי קניונים, מנהלי ובעלי רשתות אופנה מובילות, רשתות איפור והנעלה מובילות, מנהלי רשתות פארם, רשתות מוצרי צריכה, בעלי בתי קולנוע, רשתות שיווק סלולריות, מנהלי מותג ושיווק אלקטרוניקה,  מנהלי רכש, משרדי פרסום, אדריכלות ועיצוב מרחבי מסחר.

 להלן לינק להתרשמותכם מהכנס הקודם:

כנס RETAIL DESIGN 2011


לפרטים נוספים ולהבטחת השתתפותך בכנס, 

פנה אלינו עוד היום - 1-800-31-31-00

 

 

הכנס בחסות

סדר יום

פרטים בקרוב!
פרטים בקרוב!

מרצים

ארכ' גלית שיף, אפרת גלבוע – שנקר, ביה"ס הגבוה להנדסה ועיצוב

הצגת מחקר בנושא: "עיצוב לחוויית קנייה עכשווית" בתחילת המאה ה- 20 התפתחה הטיפולוגיה המבנית של הקניון -מבנה אחד או יותר המהווים מרכז קניות עם מעברים- "רחובות" פנימיים וחניון צמוד. הקניונים הפכו לאלטרנטיבה המודרנית של השוק המסורתי ושאבו במקרים רבים את הפעילות המסחרית מרחובות העיר לחלל המקורה. . הקומפלקס עפ"י רוב מופנה פנימה, והתכנון מושתת על עקרונות שממקסמים את הצריכה בחלל המבוקר. עם האצת תהליך הפרוור" אחרי מלחמת העולם השנייה, התרבו מבני הקניונים והתפתחה טיפולוגית משנה של קניונים חיצוניים הממוקמים בשולי העיר ומאורגנים בשורה או בצורת האות "ח" סביב חניון במרכז. במהלך עשרים השנים האחרונות טיפולוגית הקניון ממשיכה להתפתח ולייצר טיפולוגיות משנה מגוונות. על אף התפתחות תרבות הקניה הווירטואלית, חווית הקניות היא עדין אחד מהאספקטים החשובים של החיים האורבאניים בימנו. יזמי קניונים בהתאם עדיין מחפשים אחר התכנון האופטימלי של מרחב הקניות המבוקר. המחקר יבחן כיצד ארכיטקטורה, טכנולוגיה, הרגלי צריכה עכשוויים, תנועה, קווי מבט ואספקטים פריפורמטיבים אחרים של חללי פנים, משפיעים על התנהגות, תנועת וחווית הקניה של המבקר בקניון.

רוצה לקבל פרטים נוספים על הכנס הקרוב?

מלא את הטופס ונציגינו יחזרו אליך בהקדם

שם מלא
נייד
מייל