בשנה האחרונה סביבות העבודה הגמישות הפכו לגמישות יותר, עובדים רבים עדיין מדווחים על תחושות של לחץ וחרדה הפוגעות בבריאותם, הרשתות החברתיות מסיחות את דעתו של העובד המסור ביותר וכול חברה רוצה להגביר את התפוקות ולצמצם את ההוצאות.
אדריכלים ומעצבים נדרשים לגלות יצירתיות גדולה, גמישות תכנונית וחשיבה מחוץ לקופסה כדי לתת מענה תכנוני ועיצובי מדויק ופונקציונאלי, המאפשר דינמיות וגמישות. רווחת הפרט וכן הקצב המסחרר של "WELLBEING"- תפיסת פיתוח הטכנולוגיות, מהווים אבני דרך בגישות התכנון האדריכלי של מרחבי עבודה ומשרדים והחברות המספקות את המוצרים, מציעות שלל פתרונות יצירתיים.
אז מה עושים?
בואו לשמוע את הרעיונות, הדעות והפתרונות של האדריכלים המובילים בארץ ובעולם:
האדריכל קי קוואמורה, מייסד שותף בסטודיו BANANA בלונדון סבור שעולם השתנה והוא יטפל בנושא: ממקום עבודה (workplace) לעבודה ברשת (networkplace) ויענה על כמה מהשאלות הבוערות ביותר בתחום:
כיצד הפך מקום העבודה המסורתי לעבודה ברשת ולעבודה ביצירת קשרים?
מה השפעת השוני על נדל"ן, על הנהלת המבנה הפיזי ועל משאבי אנוש?
מה ניתן לעשות עם "המשרד הראשי" בפרדיגמה שכזו שרק נפוצה יותר ויותר
כיצד העובדים יידעו לנתב בין מערכת סביבתית מורכבת של בחירות ואתרי עבודה שונים
קלארק ספט מחברת GENSLER בסן פרנציסקו בהרצאתו, 'הקשר, בעיה, פתרון', ידבר על הקישוריות שמאפשרת תנועה מתמדת והתחברות לכול מקום בכול נקודת זמן. הפתרון שספט מציע מבוסס על שלושה אלמנטים: ניידות, תנועה ומשמעות, כאשר בראש סדר העדיפויות של תכנון סביבות העבודה נמצאת החוויה האנושית המתרחשת בתוך סביבה בנויה.
יאנה רונין, מייסדת ואסטרטגית ראשית בחברת, FORTYSEVEN אף היא מסן פרנציסקו, מתארת את עצמה כ"הוגה שמסתכלת על התמונה הגדולה, כיועצת וכמאמנת". התשוקה של יאנה היא להבין כיצד בתוך סביבה בנויה, החוויה האנושית מושפעת מהעיצוב של העסק, מהתרבות, ומהקונטקסט המקומי. רונין היא המייסדת של אסטרטגיית FORTYSEVEN המתמקדת ביצירת חוויה אסטרטגית בתוך סביבה בנויה ובאופטימיזציה עיצובית המבוססת על מחקר.
בכנס תפגשו פתרונות יוצאי דופן שיובילו את תחום המשרדי או סביבת העבודה היישר לעבר העתיד!
תכירו גישות שונות והשקפות מרתקות שכולן סובבות סביב המקום בו רובנו מבלים את רוב זמננו, מקום העבודה.
יהיה מרתק!