ההרשמה לכנס הסתיימה, אין אפשרות לרכוש כרטיסים במקום. נשמח לראותכם בכנסים הבאים!
ברוכים הבאים למפגש המרתק בין עולמות העיצוב והחינוך! "הכנס לעיצוב ותכנון מרחבי למידה – הדור הבא" יספק לכם את ההזדמנות הייחודית לגלות כיצד עיצוב מתקדם משנה את פני החינוך המודרני. זהו המקום בו אדריכלות פוגשת פדגוגיה, והמרחב הפיזי הופך לכלי חינוכי רב-עוצמה.
הכנס השנה יפגיש מעצבי מרחב (אדריכלים ומעצבים) עם מעצבי למידה (אנשי פדגוגיה).
כולם, במציאות המורכבת של חיינו, כמובילי שינוי, יוכלו לבחון ולהאיר מחדש את עיצוב סביבות הלמידה. עיצוב תוך חשיבה על הצרכים המשתנים. עיצוב עם מתן דגש על המשתמשים: התלמידים, הצוות, הקהילה. עיצוב תוך מחשבה על השלומות (=well being) של כולנו, עם הפנים לעתיד.
הכנס מיועד לאדריכלים ומעצבי פנים, אנשי חינוך ומנהלי מוסדות חינוך, מקבלי החלטות ברשויות מקומיות, יזמי חינוך וטכנולוגיה, מומחי פדגוגיה וחדשנות חינוכית ועוד.
נחקור את התפיסות המובילות בעיצוב מרחבי למידה עכשוויים כגון: כיתות גמישות המותאמות למודלים פדגוגיים שונים, מרחבי למידה היברידיים המשלבים למידה פיזית ודיגיטלית, עיצוב מרחבים המעודדים למידה פעילה ושיתופית.
נציג פתרונות ונבחן כיצד העיצוב תומך במטרות פדגוגיות שונות: התאמת המרחב למתודות הוראה חדשניות, יצירת סביבות למידה מותאמות אישית, יצירת אקלים מיטיב, יצירת תחושת קהילה, עיצוב התומך בלמידה רב-חושית ועוד.
בכנס נתייחס גם לעיצוב ומרחבי למידה חוץ-כיתתיים.
נציג מקרי בוחן פורצי דרך: בתי ספר חדשניים, פרויקטים זוכי פרסים.
הכנס כולל: הרצאות מרתקות, תערוכת חדשנות, חומרים וטכנולוגיה, הזדמנויות נטוורקינג ועוד.
הירשמו עכשיו והיו חלק מעיצוב עתיד החינוך!
דברי פתיחה - איריס מושלי, מנכ"ל ומייסדת קבוצת בית ונוי
דברי פתיחה - צפי שומר, אדריכלית, מנחת הכנס
ערן רהב - מנהל אגן הים התיכון, STEELCASE
נושא ההרצאה: איך זה מרגיש כאשר ה WELL-BEING הוא במרכז? מהתבוננות למחקר ולתכנון מרחבי למידה
ורד רקנטי, מנהלת מערך הפיתוח, עמותת אינקלו – בתי ספר וגנים מכילים
נושא ההרצאה: עיצוב מכיל – עושים מקום לכולם
יואל דבוריינסקי, אדריכל, משרד ליואי דבוריינסקי
נושא ההרצאה: פיתוח בתי ספר שמתאימים גם לילדים
יפעת גל שפייזמן, ג'ולי לוי פלד, אדריכליות נוף, משרד: Think Nature
נושא ההרצאה: הכיתה הכי גדולה בבי"ס - תכנון חצרות משחק טבעיות פדגוגיות כחצרות העתיד, עובדים עם משרד החינוך
ד"ר ענת מור אבי, אדריכלית
נושא ההרצאה: אדריכלות מארחת חינוך – הדיאלוג בין מעצבי למידה למעצבי מרחב, עובדים עם משרד החינוך
פאנל בנושא: סוגיות במפגש בין תכנון לישום בשטח בהשתתפות:
רותי אנזל, מנהלת האגף לחינוך על יסודי בעיריית תל אביב יפו
אופיר סליפוי, מנהל בית ספר יסודי רמת אפעל
יואל דבוריינסקי, אדריכל
רואי פרידמן, אדריכל, סטודיו זרתא
נושא ההרצאה: בטחון בחינוך – על אתגרים בתכנון מבני חינוך בנגב המערבי
איתי בן חיים, בועז קיי, אדריכלים, משרד אדריכלים קיסלוב קיי
נושא ההרצאה: תיכון חדשני - מחזון ייחודי למציאות יומיומית
לילך פלד, אדריכלית, משרד פלד אדריכלים
נושא ההרצאה: הילדים במרכז התכנון
ערן זילברמן, אדריכל, משרד רגבים+אדריכלים
נושא ההרצאה: 90 מעלות: על הקשר בין אדריכלות, כסף, אינסטגרם ומבני חינוך
עמיחי שגיא, אדריכל, משרד אדום אדריכלים
נושא ההרצאה: חווית החלל, המרחב. תכנון בית ספר לחינוך המיוחד כהשראה
מתמחה בתכנון בתי ספר וסביבות חינוכיות למיגזר הציבורי, עם משרד החינוך ורשויות מקומיות. התכנון תוך דיאלוג, תשומת לב וחיבור בין שתי השפות: השפה התכנונית האדריכלית והשפה הפדגוגית מהשטח. התכנון מכוון ליצירת מקום המכבד את השוהה בו ומאפשר well-being למידה וצמיחה .
משנת 1996 בתפקידי ניהול של חברות בתחום עיצוב ומכירות של סביבות העבודה במוסדות ציבור וחברות פרטיות.
בשש שנים האחרונות -Country Manager באגן הים התיכון בחברת STEELCASE הבינלאומית בתחומים של Corporate, Education, Healthcare
מנהלת מערך הפיתוח של בתי הספר והגנים המכילים מטעם עמותת אינקלו, אשר חזונה הוא ליצור חברה הרואה במגוון האנושי נכס ויש בה מקום לכולם להביא את עצמם במלואם.
מומחית בפיתוח מערכות חינוך חדשניות (ארגוני, פדגוגי, חברתי ופיזי) ובחיבור בין עולם החינוך לעולם העיצוב.
יואל דבוריינסקי מייסד-שותף ביחד עם אבי ליואי של "ליואי דבוריינסקי אדריכלים" שהוקם בשנת 2001 ומתמחה בתכנון מבני ציבור, בדגש על מוסדות חינוך.
המשרד עוסק במחקר ופיתוח של בתי ספר חדשניים במסגרת תוכניות החדשנות של משרד החינוך ומחוצה לה, במטרה ליצור סביבות לימוד ובתי ספר שמתאימים גם לילדים, שיאיצו תהליכי שינוי פדגוגי וישפיעו על החינוך בארץ.
אמא לשלושה מתבגרים, נשואה לעידו, אדריכלית נוף ומתכננת ערים. שותפה ובעלים במשרד JI אדריכלות נוף.
מקדמת ומפתחת רעיון "גן המשחקים הטבעי" ו"החצר המרפאה" בארץ בפרויקטים בכל סדרי הגודל.
תואר ראשון באדריכלות נוף בטכניון ותואר שני בגיאוגרפיה ובינוי ערים באוניברסיטה העברית.
מייעצת ועובדת עם משרד החינוך (אגף הבטיחות, מנהל הפיתוח).
נמצאת במערכת החינוך העל יסודית הציבורית כבר 40 שנה. התחילה כמורה ומהר מאוד התקדמה לתפקידי ניהול. שימשה כמנהלת תיכון שש שנתי, אחד הגדולים בארץ (2500 תלמידים). בתקופת ניהולה חידדה את התפיסות הפדגוגיות שלה שבאו לידי ביטוי בצורך להתאים את הפדגוגיה לעולם המשתנה ולהתאים את המרחב לפדגוגיה המשתנה.
בעשר השנים האחרונות מכהנת כמנהלת האגף לחינוך על יסודי וקידום ילדים ונוער בעיריית תל-אביב יפו.
במהלך 8 השנים האחרונות מנהל בית הספר רמת אפעל ברמת גן (יסודי א'-ח'). בעל תואר ראשון במדעי ההתנהגות, ניהול וכלכלה ותואר שני בניהול ארגונים ללא כוונת רווח. בוגר בית הספר מנדל למנהיגות חינוכית.
אדריכל רואי פרידמן שותף ובעלים של משרד "זרתא סטודיו" שהיה ממוקם בקיבוץ ניר עם בעוטף עזה עד ה 7/10/2023. ועכשיו עובד מקרית מלאכי.
אדריכל ושותף במשרד קיסלוב קיי אדריכלים - שותפות של שלושה דורות אדריכלים בני משפחה אחת, בעלת מסורת מקצועית של למעלה משבעים שנה. המשרד זוכה פרס רכטר לאדריכלות, מתמחה במבני ציבור ומבני חינוך חדשניים פורצי דרך.
לילך פלד היא אדריכלית רשויה ובוגרת אוניברסיטת תל-אביב, היא מומחית בתכנון פדגוגי ומסחרי לילדים בעלת ידע וניסיון רב.
משנת 2008 עוסקת בתכנון מוסדות חינוך, ציבור ומסחר תוך יישום עקרונות פדגוגיים חדשניים המבוססים על מחקרים פסיכולוגיים, מעודדים סקרנות, תנועתיות וביטוי אישי.
בשנת 2021 נבחרה לאחת מ-40 האדריכלים הצעירים הטובים בארץ במסגרת תערוכת X4040 של התאחדות האדריכלים.
ג'ולי לוי-פלד היא אדריכלית נוף, שותפה במשרד JI אדריכלות נוף. המשרד מתמחה בתכנון מרחבים ציבוריים עם דגש על תכנון ביופילי והחזרת הטבע למרחב העירוני. תיכנן מעל 150 חצרות טבעיות במוסדות חינוך ומשתף פעולה עם משרד החינוך בקביעת מדיניות לתכנון חצרות ומשחקים טבעיים.
הבעלים של משרד האדריכלים רגבים + אדריכלים, משרד המתמחה בתכנון מבני ציבור ומבני חינוך בפרט. עבודות המשרד מאופיינות בגישה רעננה למרחב העירוני, למעטפת המבנה וחללי הפנים, בדגש על חיבור בין פדגוגיה לאדריכלות.
בוגר המחלקה לארכיטקטורה בבצלאל, מתמחה בתכנון מבנים ציבוריים וחינוכיים. מאז 2010, עת ייסד את משרד "אדום אדריכלים" עם ליאור לייטמן, הוא עוסק בתכנון מרחבי למידה חדשניים וייחודיים.
שם דגש על יצירת סביבות למידה מותאמות לקהלים מגוונים, כולל בעלי צרכים מיוחדים, המשלבות רגישות עיצובית ופדגוגית.
רוצים עוד מידע?
לחדשות ועדכונים אנא מלאו פרטיכם/ן: