Louis Vuitton - עכשיו הספר

מעבר למוצרי האופנה היוקרתיים, ידוע המותג המוביל לואי וויטון, ביחסים שהוא מקיים ומטפח עם היצירה בת זמננו, ופעילותו הענפה בתחומי האמנות אוגדה לאחרונה בספר חדש, סוג של אנתולוגיה המציגה את שיתופי הפעולה החשובים של לואי וויטון עם אמנים, אדריכלים, מעצבים, מעצבי אופנה וצלמים בעלי שם עולמי. 

מאת: | צילום: | - 03/04/2013
 

לצד עושר של תמונות, כולל הספר, "לואי וויטון: אמנות, אופנה וארכיטקטורה", גם מאמרים ביקורתיים וניתוחים השופכים אור חדש על מחויבותו של לואי וויטון באחת התקופות הפוריות ביותר של היצירה העכשווית. האנתולוגיה נכתבה על-ידי מבקרים בינלאומיים מתחומי האמנות, האופנה והארכיטקטורה כעבודת מחקר של ממש, והיא נפרשת על-פני 400 עמודי צבע מאוירים ומצולמים. כסמל לאלגנטיות ולאהבת החיים הצרפתית, טיפח לואי וויטון יחסים קרובים עם עולם האמנות מאז הקמתו של בית האופנה ב-1854, והוא זה שהמציא את אמנות הנסיעות בעולם המשתנה במהירות. הקסם שהילכו עליו צורות ביטוי חדשות צמח במהלך הדורות שחלפו וממשיך גם כיום בהנחיתו של המנהל האמנותי, מארק ג'ייקובס.

  

   

שיתופי הפעולה בין לואי וויטון לאמנים אחרים לבשו מגוון צורות: עיצוב חלונות ראווה, מיצגי אמנות בחנויות לואי וויטון, תערוכות ב-Espace Louis Vuitton בקומה העליונה של המבנה בשאנז אליזה ורכישת יצירות חדשות עבור הקולקציה של בית האופנה. באותה רוח, לואי וויטון פנה לפנתיאון בינלאומי של ארכיטקטים שיעצבו את חנויותיו, ביניהם ג'ון אאוקי, קומיקו אינואי ופיטר מרינו. מסעות פרסום יצרו אף הם הזדמנויות לשיתוף פעולה עם צלמים מוכשרים כגון ז'אן לריבייר, אנני לייבוביץ, אינס ואן למסווירדה ווינוד מאטאדין. האנתולוגיה המרתקת יוצאת לאור על-ידי שלוש הוצאות, La Martiniere, Rizzoli NY ו-Rizzoli Italia, בשלוש שפות – צרפתית, אנגלית ואיטלקית, ונמכרת בחנויות הספרים. מהדורת דה לוקס יוקרתית שעוצבה עבור לואי וויטון במיוחד על-ידי טאקאשי מוראקאמי מוצעת למכירה בחנויות לואי וויטון ובאתר  HYPERLINK "http://www.louisvuitton.com" www.louisvuitton.com החל מ-1 בספטמבר 2009.

 

© 2002 כל הזכויות למהדורת לואי וויטון שמורות Louis Vuitton Malletier / Takashi Murakami / Kaikai Kiki Co. Ltd.