תחרות הפרסום הישראלית קקטוס הזהב

סטודנטים מבצלאל זכו בשלושת המקומות הראשונים בתחרות 'קקטוס הזהב' – תחרות הפרסום הישראלית, המתקיימת מידי שנה ומתחרים בה מיטב משרדי הפרסום, במגוון קטגוריות וסוגי מדיה.  

מאת: מערכת אתר 'בית ונוי' | צילום: | נתנאל חג'אג' - 03/04/2013
  
זו שנה שלישית בה משולבים בתחרות גם סטודנטים ממוסדות אקדמיים שונים. בקקטוס הזהב זכה השנה נתנאל חג'אג', סטודנט שנה ד' במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, עם מודעה עבור אפליקציית 'Shazam' לזיהוי מוסיקה. המודעה הטיפוגרפית מדגימה ומחקה את פעולת האפליקציה: כשם שאנו שומעים שיר ברדיו ומנסים לנחש את שם השיר, כך אנו צופים בכיתוב הטיפוגרפי ומנסים באותה המידה לנחש את שם השיר. בעזרת שילוב והשלמה של קוד QR, לאחר סריקת הקוד, מתגלה השיר, בדיוק כמו פעולת 'SHAZAM' לזיהוי שיר. נתנאל חג'אג' זכה גם בפרס קקטוס הכסף עם מודעה עבור 'איסתא ספורט'. בנוסף, יעל ויינשטיין, סטודנטית שנה ג' במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, זכתה בקקטוס הארד עם מודעה עבור אל על.

 

 

העבודות נעשו במסגרת קורסים המתמחים בעיצוב לפרסום בהנחיית הלל אבט וראש תחום העיצוב לפרסום, סיון בן חורין.