Heimtextil, תערוכת טקסטיל הבית הגדולה בעולם, שתיערך בינואר בגרמניה, מעוררת השנה עניין רב בשוק המוסדי (Contractor Buyers) עם ההכרזה על פתיחתו של "Interior. Architecture. Hospitality Expo" - פורמט ייחודי בו יציגו כ-500 ספקים, המתמחים בהזמנות בהיקף גדול. המתחם יהווה נקודת מפגש למעצבי פנים ומומחים בתחום האירוח ויכלול לראשונה גם את תחום הטקסטיל לחדר השינה. במתחם יוצעו סיורים, הרצאות מומחים והזדמנויות ליצירת קשרים עבור כלל העוסקים בשוק המוסדי.
"אנו ממצבים מחדש את Heimtextil 2019 ואת האופן שבו אנו מקבצים נושאים ומוצרים כדי להתאים בצורה טובה יותר לקהל היעד", מסביר מר אולף שמידט, סגן נשיא טקסטיל וטקסטיל טכנולוגיות בירידי פרנקפורט. כחלק מהתפיסה החדשה, תתפרש התערוכה באולמות נוספים, ויציגו בה לא פחות מ-3,000 ספקים מכל העולם. לעשרות אלפי המבקרים יוצגו פריטים דקורטיביים ובדי ריפוד, לצד בדים ומוצרי טקסטיל לחדרי שינה, חדרי אמבט, הגשה ואירוח, טפטים, מערכות בד להגנה מהשמש ועוד.
הרחבת הפורטפוליו של התערוכה, כך שדווקא השנה יושם דגש על בדים לחדרי שינה, אינה מקרית. היא חלק מתפיסה שתמצא את ביטויה באולם 11 של התערוכה, בו יוקם "עולם שינה". המתחם יכלול ארבעה חלקים, שיתייחסו לשינה מהיבטים שונים - שינה וקיימות, שינה ואירוח, שינה וספורט ושינה והעולם הדיגיטלי. גם כאן, בנוסף להצגתם של מוצרים, טרנדים, חידושים ומגמות, ייערכו סיורים והרצאות מומחים, בהם ניתן יהיה ללמוד על ההיבטים השונים של עולם השינה, וההשפעות ההדדיות שלו ושל עולם הטקסטיל זה על זה.
נקודת עניין מיוחדת עבור מעצבים, קניינים, חנויות הום סטיילינג, יבואנים ומפיצים כאחד, תהיה מתחם הטרנדים שיוקם בתערוכה. כאן יציגו מעצבים מכל העולם מגמות חדשות בעיצוב טקסטיל תחת הכותרת "לקראת אוטופיה". מדובר בטרנדים שקיבלו את השראתם מהתמודדות עם אתגרים עכשוויים, כמו בעיות באיכות הסביבה, קצב חיים מטורף, חוסר פרטיות וחיים בסביבה אורבנית.
טרנדים אלה מציעים דרך לעולם טוב יותר באמצעות עיצובים המשדרים שלווה ושקט, לצד הומור ותעוזה, עיצובים המתבססים על חדשנות טכנולוגית תוך הערכה למסורת, אלמנטים סוריאליסטיים ומרקמים מבריקים לצד פריטים פונקציונליים, איכותיים מאוד, יפים ופשוטים, היוצרים סביבה של נינוחות וחמימות.
המגמה שבלטה בשנה שעברה, בה כ-90% מהמציגים וכ- 75% מהמבקרים הגיעו מחוץ לגרמניה, צפויה להישמר גם השנה. משמעות הדבר היא, ש-Heimtextil מעניקה הזדמנות ייחודית לחשיפה בינלאומית עשירה ומגוונת, ואין זה מקרי שהיא נחשבת למצפן של עולם הטקסטיל לבית. כאן ניתן לראות טרנדים ומגמות, חידושים טכנולוגיים והתפתחויות של הענף - עוד לפני שהם מתרחשים בשטח, ולרתום את המידע הזה כדי לתכנן ולהתכונן, כדי לקבל החלטות ולבדוק את אלה שכבר התקבלו, ובעיקר ליצור קשרים עסקיים ולהגיע לשווקים חדשים.
לפרטים נוספים: heimtextil.messefrankfurt.com
טלבר - נציגי ירידי פרנקפורט בישראל וברשות הפלסטינית.
טל' 077-5621900, אימייל: talbar@talbar.co.il