רשת חנויות יוניק

יוניק - רשת חנויות חדשה המתמחה במתנות מעוצבות לגבר

מאת: מערכת בית ונוי | צילום: עמית גירון | אדר' פנים סיגל ברנוביץ וגלי אמית, "ברנוביץ / אמית - עיצוב פנים ומוצר" 03/04/2013

תכנון תאורה: איילון גביש, "studio twilight"

מיתוג: גיל בסקין, "brand new"

 

רשת חנויות חדשה המתמחה במתנות מעוצבות לגבר. חנויות הרשת, בבעלות קבוצת קאופמן, ממוקמות בקניונים רבים ברחבי הארץ, ושטחן נע בין 40 ל-80 מ"ר.

 

 

 

רשת יוניק משמשת פלטפורמה לתצוגה ומכירה של מותגים רבים מעולמות תוכן שונים ומגוונים, ובתוך כך עיצוב החנויות הציב אתגר כפול – מחד, להלביש את המותג החדש בשפה עיצובית, ייחודית ועדכנית המייצרת חווית קנייה נעימה, ומאידך להימנע מיצירת רעש ויזואלי שיתחרה במגוון הרחב של המוצרים. מגוון זה כולל תיקי נסיעות, אולרים ומצתים, מוצרי ספא וספרים, גאדג'טים ומשחקי משרד שולחניים, והמטרה שעמדה בפני המעצבות הייתה, אפוא, למצוא שפה מקשרת ביניהם,  ובמקביל ליצור הפרדה ובידול בין הקטגוריות השונות. הפתרון העיצובי שגובש היה יצירת מודול ייעודי לכל אחת מהקטגוריות השונות, אשר הורכב משלושה חלקים: בסיס לאחסון, חלק אמצעי לתצוגה, וחלק עליון לאחסון ותאורה. היחס בין גודלם של החלקים משתנה בהתאם לצרכי הקטגוריה, הן בגובהם וברוחבם והן בעומקם, כך שנוצרת חזות תלת-ממדית משתנה, מעין תצוגה טופוגראפית לאורך קירות החנות. 

 

פלאטת הצבעים שנבחרה הושפעה אף היא משלל המוצרים וססגוניותם: הפריטים מוצגים על רקע לבן בעוד שתאי האחסון העליונים והתחתונים הם בצבע אפור, ובכך מתקבלת מסגרת וויזואלית המבליטה את המוצגים השונים ומציבה אותם במרכז.

 

מתוך חוברת כנס retail design

 

החומרים ומערכות שיצברו לכם ניקוד לבנייה ירוקה

שם המוצר
תאור המוצר
תו ירוק (ישראל/ חו''ל)
 
תכולת חומר ממוחזר במוצר
 
ייצור מקומי בישראל
 
תעודת LCA מחזור החיים של החומר
 
חומרים ממקור אחראי - תעודה של מדרג מעלה / או ISO 14001 / ISO 18001
 

רוצה לקבל מאיתנו מידע על מוצרים ורעיונות להשראה?


תחומים שמעניינים אותי
אריחים Ecommerce Website Development