עיצוב ותכנון חנות הדגל של "נייקי" במתחם הצפוני והמחודש של דיזינגוף סנטר, מצטרף לתכנונים קודמים של חנויות המותג שבוצעו ע"י המשרד, אך במקרה דנן המיקום שנקבע לחנות היה בשטח הרוס, אשר דרש יתר התמודדות והשקעה לצורך שיקומו:
חלל החנות החדשה משתרע על כ-500 מ"ר הנפרשים על פני שני מפלסים לא חופפים, גבולותיו אלכסוניים, כשכל קיר פונה לכיוון אחר, וטרום התכנון שבוצע בו היו מותקנות בו מערכות מיזוג ואיוורור שזעקו מיושן, ובשטחו אף ניצב צמד עמודי ענק מרובעים בחתך של 120\120 ס"מ.
לאחר "ישור" הקירות, נרקם התוואי המוכר של חנויות נייקי, כאשר שער כניסה ושביל מואר ע"י תקרת "בריסול" לבנה מייצר מערך תנועה ברור .
גרם מדרגות עשוי נירוסטה המוביל לקומה השנייה וממוקם בחלל גבוה, פונה לרחוב ויוצר סקרנות: מעטפתו מחופה בלוחות לבנים בוהקים המייצרים חלל עליה מזמין ומרשים שנחשף במבט מהרחוב.
בקומה השנייה ישנה כניסה נוספת - מחלל הקניון, והשביל מוביל אל הויטרינה המשקיפה לרחוב דיזנגוף. משני צידי השביל ישנה חלוקה ברורה לענפי הספורט השונים (כדורגל כדורסל וריצה) עם אלמנטים הלקוחים מעולם הספורט והאתלטיקה. איזור תאי המדידה הופרד מהחלל באמצעות קירות מחופים בלוחות לבנים , המקנים רקע נקי לתצוגת המוצרים.
למרות השפה העיצובית הנוקשה והלא מתפשרת של נייקי העולמית, נוצרו בחלל עניין צורני, מערך תנועה ברור, ועושר צבעוני מתון שאינו "מתחרה" במוצרים הנמכרים, ואת העיצוב המוקפד שמנחה המותג משלימים טקסטים, גרפיקה וצילומים המייצרים חווית קניה וטיול מרשימה, המדגישה ומעצימה כראוי את ערכו של המותג.
מתוך חוברת כנס מרחבי מסחר 2009