רשת "אורגניק מרקט", הינה רשת חנויות לממכר מוצרים אורגניים, המונה כיום ארבעה סניפים.
הקונספט העיצובי נרקם בהשראת שוק, אך בגרסה המשלבת מוטיבים אורבאניים מסוגננים לצד מוטיבים טבעיים שנגזרו מהמהות האורגאנית.
מסגרת החלל מאופיינת בממד של פתיחות זורמת ותצוגה המזכירות שוק, ומורכבת מצבעוניות בגווני אדמה, מחומריות של בטון וחלוקי נחל המשמשים לריצוף, ומעבודות נגרות המאופיינות בעיצוב ראשוני כפרי: עשויות מעץ אורן מגוון עם שילוב אלמנטים כרשת לולים, סוככים מקני קש וכד'. כסוג של ניגוד יוצק עניין, משתלבת השפה הרגועה שמגלמת את רוח הטבע עם צבעוניות עזה שנשזרה בעיצוב הסניפים כחלק מתהליך מיתוג שביצע המעצב פיליפ בולקייה, כשהיא משדרת עכשוויות, בריאות ושמחה. במסגרת זו שולבו בעיצוב גם אלמנטים גראפיים רבים, ובכלל זה אלמנטים שתוכננו ייעודית, דוגמת אהילים המעוטרים במוטיבים הגראפיים. המינון המאוזן בין הממד האורבאני - מודרני לבין תחושת החזרה לטבע, יצר חלל מזמין וחסר יומרות, שמשדר חום ופשטות נעימה, ופונה לקהלים רחבים.
מתוך חוברת כנס מרחבי מסחר 2009