2 אסטרטגיות שיווק שיכולות לעבוד גם בשבילכם

בסרטונים שלהלן שני אדריכלים מצליחים מספרים על האסטרטגיה השיווקית שהביאה אותם "לנירוונה אדריכלית". היום האדריכלים מונה קווין (Mona Quinn) ופיטר טוואי (Peter Twohy) יכולים להרשות לעצמם לבחור רק בפרויקטים שמעניינים אותם, ובנוסף הם זוכים לעבוד עם לקוחות שמעריכים תכנון טוב ולא מתווכחים על שכר הטרחה.  

באדיבות: www.architectsmarketing.com

מאת: | צילום: | - 21/07/2014

הספרון של מונה קווין 


לאחר שמונה סיימה 3 פרויקטים שקשורים לשימור בתים ישנים, היא התחילה לחשוב כיצד להשיג עוד פרויקטים מהסוג הזה. מונה הבינה שהיא צריכה למצוא פתרון שיווקי כדי להגיע לאותם לקוחות ספציפיים. 

אחת האסטרטגיות שמונה נקטה בהן היא להוציא ספרון שעוסק בתחום. בעלי מקצוע רבים בוחרים לעשות פלייר על מנת לשווק את עצמם, אבל מונה בחרה לעבוד קשה יותר ולכתוב ספרון, משום שהספרון שלה מעניק ידע רב בנושא ובמקביל ממצב אותה בתור מומחית - בזכות הספרון מונה קבלה כ:150 לידים שרובם היו מלקוחות שמעריכים עיצוב טוב. 

הניוזלטר החודשי של פיטר טוואי


כאשר פיטר הרגיש שהוא לא נמצא במקסימום היכולות שלו ושהוא חייב לקחת כל פרויקט שהגיע אליו, פיטר החליט לקחת קורס מקצועי ב"שיווק לאדריכלים".
 
לפני הקורס פיטר חשב ששיווק זה לא משהו שהוא צריך לעשות, אך לאחר הקורס הוא הבין ששיווק הוא חלק חשוב מהעבודה שלו. פיטר החל לשלוח ניוזלטר פעם בחודש עם תמונות או הדמיות של אחד מהפרויקטים. פיטר החליט ששליחת ניוזלטר פעם בחודש תעזור לו להישאר בזיכרון של הלקוח, ושהוא אינו צריך להגביר את תדירות השליחה, משום שבד"כ אנשים שוכרים אדריכל רק פעם או פעמיים במהלך חייהם. 

בניוזלטר, פיטר שולח תמונה מובחרת עם לינק לדף הפייסבוק העסקי שלו, משום שיותר קל לו לעבוד עם המדיה הזו מאשר עם אתר אינטרנט. פיטר מצרף לרשימת הנמענים של הניוזלטר גם מובילי דעה כמו עורכים, עיתונאים וכדומה.. כתוצאה מכך הוא הצליח להגיע לקבל כתבות במספר מגזינים מקומיים. 

כיום פיטר נמצא במצב שבו הוא יכול לבחור את הלקוחות.  

אולי תאהבו גם: