סדנה למלונאים בנושא: הדרך ליצור חווית לקוח ייחודית, רווחית ובלתי נשכחת

מאת: | צילום: | - 23/12/2013



מלונאות בעולם של חדשנות 

סדנה למלונאים בנושא: הדרך ליצור חווית לקוח ייחודית, רווחית ובלתי נשכחת
מלון דן פנורמה תל אביב, 18.3.2014, בין השעות 16:00-19:00

**** יש לשים לב, הסדנא מתקיימת יום לפני הכנס הבינ"ל לתכנון ועיצוב
בתי מלון והיא לא חלק מיום הכנס עצמו ****


למי כדאי להשתתף?

 

מנהלי מלונות, מנהלי אירוח, מנהלים של שירותי אורחים ומבקרים, מנהלי מכירות.


מדוע מומלץ להשתתף?


סדנה זו נועדה לסייע למנהלים בתחומי האירוח לעמוד באתגרים הכרוכים בזיהוי ובניהול של ציפיות הלקוחות, ולהתמודד עמם בהצלחה. במהלך הסדנה תתוודעו למגמות עכשוויות ולשיטות עבודה מומלצות בתחום התכנון והניהול של חוויית האירוח, ותרכשו כלים רלוונטיים למימושן המוצלח.


על המרצה והמארגנים:


הסדנה תועבר על-ידי מר Derek Blackburn מומחה בעל שם במחקר חוויית הלקוח, אסטרטגיות תכנון והערכת למידה מקבוצת Sidona Group.
Blackburn מזהה מה לקוחות מעריכים, מה מעורר את נאמנותם, את הצרכים הרגשיים שלהם ואת הציפיות ובמהלך הסדנה מנחה ומדגימה כיצד ניתן להגשימן בצורה יעילה וכלכלית.
קבוצת Sidona, הינה קבוצת מומחים עטורי פרסים בתחום של ניהול חווית האורח והלקוח. הקבוצה מעניקה פתרונות דינמיים ורווחיים להשגת ייחודיות ותחרותיות המשפרים את הכנסות הארגון ואמינותו.


מה תלמדו?


במסגרת הסדנה נחלוק עמכם עקרונות מפתח, רעיונות, אסטרטגיות וטכניקות, שיסייעו לכם לבדל את עצמכם ולאפשר לכם לתכנן ולספק חווית אורחים/ מבקרים ייחודית, רווחית ובלתי נשכחת.


הסדנה תכלול:


¤ מחקר מתקדם אודות הנקודות המהותיות ביותר בעיני האורחים והמבקרים.
¤ מקרי בוחן מתחום האירוח, לרבות דוגמאות של חוויות אורחים ייחודיות ומרשימות.
¤ כלים שימושיים וטכניקות מנהיגות שמטרתם לסייע בזיהוי, בניהול ובמתן מענה

   לציפיות של אורחים ומבקרים.

¤ אסטרטגיות פעולה למתן מענה לצרכים הרגשיים של האורחים/המבקרים, על מנת

   להבטיח חוויה בלתי נשכחת.

¤ טכניקות לשחזור השירות, אשר הופכות כל "מכה” למתוקה ומבטיחות את נאמנות הלקוחות.
¤ כלי שפה ”שמיועדים לעורר רגשות חיוביים בנקודות מגע מרכזיות לאורך מסעם של האורחים".
¤ הכוונה לגיבוש אסטרטגיה ייחודית בבנייה של חווית אירוח.
¤ כיצד ליצור חוויית עובדים מושלמת, שתבטיח מעורבות של הצוות ותספק לו השראה בדרך 

   ליצירה ולהגשמה של חווית אירוח ייחודית.


כיצד מתנהלת הסדנה?


• שני מומחים לחוויית האירוח ינחו סבב לימוד דינמי ואינטראקטיבי.
• דיון קבוצתי, שיתוף ידע ופעילויות לימוד מעוררות השראה, אותן תוכלו להתאים אישית 

   לתפקידכם ולעסק שלכם.

• הסדנה תועבר בשפה האנגלית.


מספר המשתתפים מוגבל –עד 40 איש.

 

למידע נוסף: 1-800-31-31-00      info@baitvenoy.co.il

 

                                                                                                                בשיתוף:    

 

 



 

יצירת קשר - סדנה למלונאים בנושא: הדרך ליצור חווית לקוח ייחודית, רווחית ובלתי נשכחת