הבית של פיטרו הכט

להיכנס לבית פיטרו הכט שבהרצליה פיתוח, זה כמו להיכנס לארמון של דיסני שמחולק לכל מיני ממלכות קטנות של אגדות נסיכותיות עם נגיעות עיצוביות שונותפיטרו הכט נוסדה בשנת 1962, והינה בית למותגי ריהוט בינלאומיים. אולם התצוגה של החברה משתרע על פני שתי קומות ששטחן 2,600 מ"רומתמחה בתחום העיצוב והלבשת הבית, כשייחודו שם דגש על אוסף ריהוט מרשים ואקלקטי, בשילוב אביזרים יוקרתיים משלימים ממיטב התוצרת העולמית.

מאת: מערכת בית ונוי | צילום: | 30/10/2019

 

קבוצת פיטרו הכטנמצאת כיום בבעלות חדשה על ידי משפחת פאליק, החולשת על אימפריה בינלאומית של מותגי יוקרה, דיוטי פרי, אלכוהולבישום ואופנה. הקבוצה,פועלת מתוך חזון ושליחות שמטרתם להביא לקהל המקומי בישראל את הקולקציות המובילות בסצנת העיצוב הבינלאומית, בחותמת מיטב המעצבים ובתי האופנה הנחשקים ביותר בעולם, בראשםRoche Bobois Paris, Fendi casa, Bentley, Ralph Lauren Home, Porada, Varaschin ועוד.

באולם התצוגה המפואר של הקבוצה, מובטחת לכם כאמור חווית ביקור עוצרת נשימה, המשלבת מבחר עצום של סגנונות ועיצובים מעוררי השראה, שמתחדשים בכל עונהונבחרים מתוך ידע וסקירה מעמיקה של הטרנדים העדכניים ביותר אשר מוצגים בתערוכות הגדולות בעולם.

לרגל השנה החדשה, התחדש בית פיטרו הכט בשני מותגי ריהוט יוקרתיים, שהגיעו הישר מיבשת המגף, ויכניסו לכל חלל בבית או במשרד, סטייל ייחודי וקפדני בעל נגיעות עיצוביות עם רמיזה אומנותית קצת אחרת. בואו נכיר אותם:

 

ARKETIPO

מותג ריהוט איטלקי מודרני-אורבני שנוסד בשנת 1982 וממוקם בסמוך לפירנצה. מדובר בחברת בת של חברת הרהיטים המובילה, CATTELAN ITALIA הידועה גם כן כמובילת דעה בתחום העיצוב החדשני.
המותג, השואב השראתו מהמורשת ומהחזון האיטלקי, מאמין בהפיכת רעיונות לאובייקטים מסקרנים, ייחודיים ומקוריים, באמצעות חוויות וניסויים, עמם הוא מפתח את הפוטנציאל הטמון בחומר הגלם.
החברה מאמינה כי ה"שלמות משעממת", ולכן היא מאמצת לחיקה את הגישה הסטרוקטורליסטית, המאפשרת לה ליצור את הבלתי צפוי באמצעות לקיחת סיכונים והפרת חוקים המאפשרים לה לשים לב לפרטים הקטנים, עד כדי הבחנה בסימנים של עבודת יד.
לחברה מגוון רחב של רהיטים המזוהים עם ה"אני מאמין" שלהביניהם: ספות,כורסאות, שולחנות,כסאות, ריהוט משלים, מנורות ואקססוריז, המעוצבים ממבחר חומרי גלם, בדגש על בדים ועורות.
תהליך הייצור הקפדני בחברה מתאפיין בעובדה שהחל משלב התכנון, דרך שלב העיצוב ועד לשלב הייצור הסופי, מתבצעת בקרת איכות קפדנית במפעל החברה המשתרע על פני 6000 מ"ר.



 

DITRE ITALIA

מותג רהיטים שנוצר בשנת 1976 על ידי האחים דה מרצי, ומגולל סיפור חיים כבן ארבעים שנים, הטומן בחובו היסטוריה שלמה של מסורת הריפודים והמיומנות האומנותית והקפדנית של שימת דגש על הפרטים והתאמה אישית בהתאם לצורך ולדרישה השונה של כל אחד מלקוחותיו.
המותג מאמין בנגיעות אישיות בכל חלל ובצבעים מפתים ומעוררי השראה, תוך שמירה על שליטה מתמדת המתבצעת בידי אדם- החל מעבודות העץ ועד לחיתוך העור ואריזת המוצר הסופית
כל השלבים בייצור הספות של דיטרה איטליה כוללים גם כן טכניקות אומנותיות וטכנולוגיית חיתוך אלקטרוני, כאשר היופי שבמותג הוא השילוב בין מסורת וטכנולוגיה, ובין אומנות לתיעוש.
הרהיטים של המותג מאופיינים באיכות גבוהה ובשימוש בעור בלבד, הידוע בהיותו חומר גלם אצילי, טבעי, אקולוגי ובעל נוחות מקסימלית ללא פשרות.
המותג מאמין שעולם הריפוד זהה לחוויית הלבוש, הודות לעובדה ששניהם טומנים בחובם טעם, חייטות ואיכות עיצובית מסוגננת

 

 

בין המותגים הבולטים הנוספים המלווים את הקבוצה מאז היווסדה ומתחדשים מעת לעת, תוכלו למצוא גם כן את: 

ROCHE BOBOIS

Roche Bobois Paris הינו אחד המותגים הראשיים בבית פיטרו הכט, שכן מדובר במותג המדורג בין המותגים המוערכים והמובילים בתחום עיצוב הבית הבינלאומי.
המותג
שצמח כבר בשנות ה- 50 מאיחוד של שתי משפחות שהגיעו מעולם עיצוב הבית, משפחת רוש ומשפחת צ'וחאןבוחןחוקר ומפתח ללא הרף קונספטים חדשים בתחום עיצוב הפנים ומתאים אותם לכל תקופה ותקופה.
כל פריט הינו תולדה של שיתוף פעולה הדוק בין מעצבי על, בתי אופנה ויצרנים מובילים תחת קורת גג אחת.

במרוצת השנים,הרחיב המותג את אוסף הרהיטים שלו באמצעות יצירת רהיטים צרפתיים מסורתיים בעלי השפעות אתניות ושינויים עולמיים אשר הושפעו מהצרכים והרצונות של לקוחותיו.
עם תחילת המאה ה-21 חלה התרחבות משמעותית במספר החנויות של המותג בערים יוקרתיות ברחבי העולם, וכן התפתחה שותפות עשירה לעיצוב רהיטים יחד עם כישרונות מובילים וידועים מתחומי העיצוב השונים ביניהם:Kenzo Takada ,Missoni Home ,Jean Paul Gaultier, Sonia Rykiel ו- Sacha Lackic.

שיתוף פעולה נוסף ומעורר גאווה ישראלית התקיים בשנה האחרונה עם המעצב הישראלי, רפאל נבות, בקולקציה ייחודית, העונה לשם NATIV.
הקולקציה, המוצגת מגלמת בצורה מושלמת את החוצפה היצירתית של המותג בשילוב ייצור באיכות גבוההומתמקדת ברהיטים העושים שימוש בחומרים טבעיים ובטכניקות מסורתיות של עץ בהשראת צורות אורגניות הלקוחות משפת הגוף.

בשנת 2010 חגג המותג 50 שנים של עיצוב ופיתוח בינלאומי, שכלל אירועים רבים בצרפת ובעולם כולו, ביניהם שיתוף הפעולה עם המעצב הצרפתי ז'אן פול גוטייה, אשר חשף יצירה משותפת ומטופחת של עיצוב ואופנה בעלת יצירתיות, אסתטיקה, חוצפה ואנרגיה חיובית.

לאחרונה, פתח המותג במונקו את  ,La Galerie Roche Bobois חלל בו מוצגים מבחר הרהיטים הנועזים ביותר של המותג, המציגים תרבות ויצירתיות אומנותית, ומוזמנים לשם באופן קבוע אמנים ויוצרים להציג שם את עבודותיהם.

מספר פעמים בשנה יוצרת Roche Bobois  קולקציה חדשה המורכבת משני סגנונות עיצוב עיקריים: הראשונה, Les Contemporains, קולקציה המזמינה אתכם לקשט את ביתכם בפריטים בעלי קו עיצובי מודרני, עכשווי ומלא נוכחות, והשנייה, Noveaux Classiques, קולקציה חווייתית השואבת השראה מעיצובי אירופה הקלאסית תוך התאמת הפריטים לסגנון החיים המודרני.

לRoche Bobois למעלה מ- 350 סניפים הפרוסים ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם, הממצבים את החברה כאחת החברות המובילות בתחום הריהוט ועיצוב הפנים העולמי, וככזו היוצרת חיבורים הרמוניים ומרגשים על ידי שילוב בין העיצוב המסורתי למודרני.

 




 

FENDI CASA

מותג העיצוב ורהיטי היוקרה Fendi Casa נוסד בשנת 1989, במטרה לציין פרק חדש וחשוב בעל נימה חדשנית, להתפתחות הטבעית של אורח החיים והמסורת האיטלקיים הוותיקים המאופיינים ביצירתיות אינסופית הנשאבת ממותג האםFENDI.

Fendi Casa חרת על דגלו להתחדש מעת לעת, לפתח ולכבוש תחומים יצירתיים חדשים, באמצעות עיצוב קולקציות של פריטי ריהוט יוקרתיים בשילוב חומרי גלם בצורתם הטבעית, המהווה את תפיסת העיצוב העילית של המותג.
מדובר בקונספט חדש בעיצוב הבית, בו כל פריט ריהוט, מעוצב מתוך שאיפה להלבישמחדש את חללי הבית השונים, במשקל התייחסות זהה לזה המוענק בעת הלבשת גופנו בפריטי הלבוש היוקרתיים והמיוחדים של המותג כמו מעילי העור, הפרווה, הבגדים והאקססוריז.

המותג נוצר מתוך גילוי מחודש של מרחב המגורים כחלל מסוגנן, המעוצב בהתאמה אישית לטעמו של הלקוח. חומרי הגלם המובילים של הקולקציה מתמקדים בפרוות שועל, מינק, כבש וצובל המשמשים לציפוי השמיכות והכריות.
בנוסף, ניתן להבחין בהקפדה מדויקת עד הפרט האחרון על איכות הייצור והגימורים המעוצבים, בדגש על הלוגו המפורסם של המותג.

 



BENTLEY

קולקציית הריהוט ועיצוב הבית של מותג העל היוקרתי BENTLEY ממשיכה את רוחו הקלאסית של מותג המכוניות האנגלי, באמצעות שאיבת ההשראה מהטכניקות, החומרים והגימורים המאפיינים את פנים המכונית המסורתית שלו עם טוויסט מודרני חדשני. החזון של המותג הינו לאפשר לקהל הלקוחות שלו לחיות אורח חיים הזהה לדרך בה הם נוהגים.

 

הקולקציות של בנטלי לוקחות עיצובים מסורתיים ומודרניסטיים, ומזריקים לתוכן נגיעות ג'נטלמניות מרוחו של הנהג הבריטי. שילוב של חומרי גלם איכותיים דוגמת עור, מתכת, קשמיר, פורניר, פלדה וזכוכית, מביאים את המותג לכדי יצירות אומנות יוקרתיות בעלות סגנון אלגנטי ייחודי הבא לידי ביטוי בספות וכורסאות בעלות קו ישיבה אלגנטי ומתוחכם, שולחנות עץ מעוטרים בלוגו רקום, ארונות קיר עם רגלי פלדה, שולחנות קפה משולבים מתכת ואבן ומיטות בעיצוב רך, מפותל ומפואר.

בין פריטי הריהוט הנחשבים של המותג ניתן למנות את:

Richmond- מערכות ישיבה אלגנטיות ומתוחכמות בעלות גימור פורניר או ריפוד עור, כשהמבנה הפנימי שלהן מכוסה עור, פשטן או קטיפת קשמיר עדינה.

Madeley & Kendal- שולחן בצורת טרפז עשוי לוחות עץ מעוגלים עם קצוות מעוטרים בציפוי עור וברגלי פלדה בגימור מתכת אקדח, לצד כסאות מעודנים המעוטרים בעור ובלוגו בנטלי שניתן לרקום על גבם.

Sherbourne & Kingsbridge- ארוניות מצופים עור חלק או מרופד עם מדפי קריסטל המייצגים את הפאר והאיכות של בנטלי.

Harlow- שולחנות קפה מודרניים עשויים פלדה ומשטח אוניקס או ציפוי עור.

Canterbury- מיטה המעוצבת משילוב של עור ועץ, בעלת צורות רכות ומפותלות העובדות בהרמוניה מושלמת של העיצוב החדשני והבלתי פורמלי, ומוסיפים ליוקרתיות של הפריט.

 


 

PORADA

חברת Porada הוקמה בשנת 1968 ע”י Luigi Allievi לצד ארבעת בניו, במטרה להרחיב את העסק המשפחתי לייצור כיסאות שהוקם בשנת 1948.

החברה מייצגת עיצוב איטלקי במיטבו, המשלב חן, הרמוניה וזיקה גבוהה לעולם האומנות, לצד פונקציונליות בלתי מתפשרת במוצר אחד.

החברה אינה מתפשרת על איכות ומקצועיות, ועיצוביה התבססו מאז ומעולם על שימוש בעץ אגוז איכותי הגדל ביערות ייעודים, תוך שימת דגש עיקרי על שימוש בליבת העץ העמידה במיוחד. כיום, מוצריה של Porada מצטיינים בשילוב העץ עם חומרי גלם שונים כגון זכוכית, מתכת וכן חומרים פלסטיים, הבאים לידי ביטוי במוצרים מזוקקים התורמים לעיצוב סביבה מקומית בה מתקיימים הצרכים היומיומיים. 

אוסף הרהיטים של המותג מורכב ממגוון שיתופי פעולה עם מעצבים כמו: Tarcisio Colzani, Patrick Joiun, Carlo Ballabio, Marconato e Zappa, Opera Design, Studio Buratti, David Dolcini, Stefano Bigi, Gino Carollo and Emmanuel Gallina among others.

המפתח להשגת המוניטין של החברה בקרב קהל בינלאומי מורכב מיכולתה למצוא את האיזון הנכון בין הצורה והתפקוד בכל פריט יחד עם טעם אלגנטי ומתפתח. 

קולקציית הרהיטים של Porada משלבת מיזוג נכון של תהליכים טכנולוגיים מתקדמים והמסורת של צפון איטליה. מגוון מוצריהם הרחב של המותג מאופיין באלגנטיות, בדייקנות ובשילוב בן אלמנטים לינאריים וגיאומטריים לבין אלמנטים אלמנטים בעלי אופי רך ודקורטיבי. 

ל-Porada שלושה אולמות תצוגה גדולים בקובה, לונדון ומילאנו, המציגים את מגוון מוצרי המותג הנודעים ביציבותם ארוכת השנים. 


 

RALPH LAUREN

Ralph Lauren הוא אייקון תרבות ומעצב אופנה מהמובילים בעולם, אשר טיפח את החלום האמריקאי והפך אותו לאימפריה גלובלית של סגנון חיים.

בשנת 1983 היה לורן המעצב הראשון שהשיק קולקציה מקיפה של ריהוט ביתי, שניחנה בסגנון על-זמני ובאיכות משובחת.
קו המוצרים של Ralph Lauren Home כולל חמש קטגוריות עיקריות: ריהוט עץ ומרופד, מוצרי תאורה, שטיחים, אביזרי יוקרה לבית מקריסטל וכסף, מוצרי טקסטיל וכן כלי שולחן מפורצלן.
כל הפריטים מאופיינים בעיצוב מוקפד ומעוצב לעילא, והחזון היצירתי והעיצוב הייחודי שלהם מעידים על סגנון חיים יוקרתי וטעם מיוחד. הקולקציות של לורן מורכבות מקולקציות עונתיות ומקלאסיקות, וניתן להבחין בהן בקווים עיצוביים המזוהים עם אחוזות כפריות באנגליה, גוונים הלקוחים מהטבע המדברי, רוח ההרפתקנות של הספארי, החיים הרומנטיים לצד חוף הים, פרחוניות דהויה, הפסים הקלאסיים של הכפריות האמריקאית או האסתטיקה האורבנית של דירת גג יוקרתית.

הקולקציה לבית של Ralph Lauren משקפת את הסינרגיה המושלמת בין אופנה לעיצוב, ומתאימה עצמה לאורח החיים של האדם המודרני המתוחכם, ואהבתו לטבע, לעל-זמניות ולחיי נוחות.

 

VARASCHIN

מותג ריהוט חוץ ונציאני הקיים משנת 1969, ומציג את הקשר בין אומנות מסורתית לבין פתרונות אסתטיים מודרניים. לכל פריט מקו המוצרים של המותג, סיפור וזהות משל עצמו, כאשר השימוש בטכניקת האריגה, מהווה את סגנון העיצוב הייחודי והאיכותי של המותג, ואת המכנה המשותף וההרמוניה בין הפריטים השונים.

מאז ומתמיד, הזדהה המותג עם חיק הטבע, כשהמשימה שלו היא לסייע לאנשים להשיג סגנון חיים חדש, רגוע ושלו. ביצוע פעולת האריגה בעזרת ראטן, נצרים ובהמשך גם עם חומרים סינטטייםהקולקציות השונות של המותג חתומות בשמות היוקרתיים ביותר בעיצוב האיטלקי הבינלאומי, כשלכל קו מוצרים היסטוריה ותכונה ייחודית משלו.

תכונות הליבה של מוצרי מותגVARASCHIN  מאופיינים בשימת לב לפרטים הקטנים, במקוריות, תחכום, עדינות, אסתטיות ואלגנטיות. החזון של חלל ייחודי בעיני המותג הינו טשטוש הגבולות בין הפנים לחוץ, באמצעות משחק מאוזן בין יופי, קלילות ונוחות הבא לידי ביטוי בעזרת ריהוט המרמז על הרחבת הסביבה הפנימית עם החיצונית.

 

 


אם כך, אין ספק שחווית הביקור שלכם באולם התצוגה של בית פיטרו הכט תגרום לכם להרגיש בבית, ותתעצם גם בזכות צוות מומחי העיצוב של הקבוצה, העומדים לרשות לקוחותיה ודואגים ללוות אותם לאורך כל תהליך הלבשת הבית באופן חוויתי ונעים. המעצבים מעניקים ייעוץ אישי וקשוב ומסייעים לכל לקוח ולקוח בדרך להגשמת כל חלום בצורה הפונקציונאלית, המקצועית והאסטטית ביותר.

והשנה החדשה היא בהחלט הזדמנות מצוינת לרענן ולחדש את העיצוב בבית. הגיעו לאולם התצוגה של הקבוצה ותיהנו ממבחר הטבות מיוחדות לרגל החגים.

בית פיטרו הכטמדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח.


החומרים ומערכות שיצברו לכם ניקוד לבנייה ירוקה

שם המוצר
תאור המוצר
תו ירוק (ישראל/ חו''ל)
 
תכולת חומר ממוחזר במוצר
 
ייצור מקומי בישראל
 
תעודת LCA מחזור החיים של החומר
 
חומרים ממקור אחראי - תעודה של מדרג מעלה / או ISO 14001 / ISO 18001
 

רוצה לקבל מאיתנו מידע על מוצרים ורעיונות להשראה?


תחומים שמעניינים אותי
אריחים Ecommerce Website Development