מחממים את מבערי השיווק - פוסט אורח מאת קרנית בן עמי

 

יקרים האם התלהבות מדבקת ? 


בוודאי שעניתם נכון, כל תשובה נכונה ומה שחשוב הוא ליצור התלהבות יומיומית זורמת שוטפת ויוצרת הצלחה!

 


מאת: | צילום: | - 16/12/2013

 

יצא לך לחשוב תכלס למה אדריכל/ית או מעצב/ת אחר/ת שונה מכם מצליח/ה כל כך ... ובכן התשובה היא אמיתית וטמונה בהתלהבות היוצרת אנרגיה של עשייה. 


הנה מספר כללים פשוטים ליצירת האנרגיה הזו שתלווה אתכם - מתקשורת עם צוות העבודה ועד לתקשורת החשובה והכול כך קריטית עם הלקוחות:

 

 

התמקדו באיכויות הייחודיות לכם - אם עדיין אתם לא בטוחים מהם, אף פעם לא מאוחר לשבת ולכתוב, כמה שתצליחו אפילו שתי נקודות, העיקר שתעשו עבודה של דיוק וישירות – אין ברירה אם לא תאמינו בטוב שיש לכם להציע, אף לקוח לא יאמין בשבילכם...

 

צניעות חשובה ולכן חשוב לא להפריז כמובן, אבל כן ובוודאי להתלהב ממה שגורם לכם להתלהב אם זה המגוון במקצוע, האנשים/לקוחות, השרטוטים עצמם, היצירה, החזון ועוד -יש לכם כל כך הרבה אפשרויות רק תבחרו מה באמת נוגע בכם מבפנים ומרגש אתכם. לעומת מה שמעייף, מעצבן, לא נעים, מתיש וכד' ...

 

שמחה מוכרת וגם אם תצטרכו לתרגל, מצאו את הסיבות להכניס שמחה לעבודה סיבות לצחוק ולהצחיק גם אם זה נראה לכם שטותי תאמינו לי זה מוכר.

 

מקצועיות ואסרטיביות, כפי שניתן להבחין זהו לא הפרמטר או הכלל הראשון, אך הוא ללא ספק,אחד הכללים החשובים - גם אם תצליחו בכללים שהגדרנו עד כה, זה פחות יצליח לכם אם לא תתעמקו במקצועיות ותיצרו לעצמכם את הידע שהוא יתרון הכרחי להצלחה. בנוסף אתם צריכים לדעת ולהגדיר מסגרת כללים ברורה ללקוחות ולתאם עמם צפיות מההתחלה – רק כך הלקוחות שלכם יעריכו אתכם יותר. 

 

מה שחשוב כלפי החוץ, הלקוח חשוב שבעתיים כלפי הצוות בפנים, מצאו את הדרך לייצר אנרגיה של שמחה בעבודה יצירתיות לצד הרצינות אם זה ארוחות משותפות בצהריים, אם בקביעת יום ל"חגיגה משרדית" - לא חייבים סיבה מיוחדת - סתם יום של היחד. ביום קבוע אפשר להיעזר כמובן בחברות הספקיות ליצירת יציאה משותפת של צוות המשרד לסדנא או אירוע כייפי אצל החברות בתדירות קבועה שמתואמת ע"י המזכירה או אחד מהצוות.

 

התחדשו ברעיונות וחומרים מקצועיים ובחרו נכון, הסלקציה לא פשוטה אך היא נרכשת עם הוותק ואין ספק שאדריכלים וותיקים שלא נוהגים להתעדכן הופכים לפחות מעניינים  מאדריכלים שמתעדכנים ובעיקר ניזונים מהעדכון למען ההתלהבות השוטפת...

 

ועדיין אם לא תצליחו לבד אשמח לייעץ לכם להיעזר, באמצעות ספקים איכותיים, בלי לנגוס בתקציב.


 

קרדיט

קרנית -בן עמי גיא, שיווק אסטרטגי 

052-6590099

 

karnit@match-point.co.il

Facebook <<


 

 


 

 


יצירת קשר - מחממים את מבערי השיווק - פוסט אורח מאת קרנית בן עמי