מקונספט למימוש - מלונאות בעידן משתנה

השינויים והתמורות שעבר העולם בשנים האחרונות במישור הכלכלי, הטכנולוגי, החברתי והתרבותי, אינם פוסחים על תעשיית המלונאות המבקשת להציע ללקוחותיה מענה של חווית אירוח מיטבית.


הכנס הבינלאומי המתקיים זו השנה הרביעית כשיתוף פעולה בין חברת "בית&נוי" והתאחדות המלונות בישראל, יארח אנשי מקצועי מובילים מהעולם בתחומי החיזוי, המיתוג והניהול המלונאי, ידגים את הרבדים השונים באמצעות מקרי בוחן, וכן יתקיימו בו מושבי דיון בהשתתפות אדריכלים, מעצבים ובכירי התעשייה בארץ.

 

בכנס נערכו שני פאנלים מקצועיים בהנחיית מיכאל חי, ויז'ן הוספיטליטי, על עיצוב בתי מלון בישראל


 

לצפיה בפאנל המקצועי: "שיווק החוויה">>

                                                           

הסוגיות שיידונו בוועידה:

 

* הלכי רוח ושינויים תרבותיים, חברתיים וכלכליים כבסיס להגיית קונספט מלונאי


* ערכו החיוני של מיתוג


* פיתוח החזון הלכה למעשה


 

בין המרצים האורחים שייטלו חלק באירוע - 

 

  מר Engin Celikbas מבעלי חברת KESSELSKRAMER,

  חברת פרסום ומיתוג מובילה בעלת סניפים באמסטרדם, הולנד וארה"ב

 

  מר Ted Jacobs, סמנכ"ל עיצוב ואיש המקצוע הבכיר

  ב- Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc: עומד בראש צוות הסטודיו

  האחראי למימוש החזון היצירתי במלונות הרשת הבינלאומית, ומוביל את פעילותו.


 

  מר Philip Fimmano, אוצר וחזאי טרנדים,
  שותף ב- EDELKOORT EXHIBITIONS סקאוטרים לטרנדים בינלאומיים.
  יועץ למחקרי אסטרטגיה מיתוגית בתחום העיצוב והאדריכלות. 

 

 

קהל היעד:

 אדריכלים ומעצבים |מנהלים בענפי המלונאות: בעלים ומנהלי בתי מלון, מנהלי מחלקה, רכש

 

  ובינוי בבתי מלון |נציגים בכירים מקרב משרדי הממשלה | ראשי רשויות מקומיות | יזמים | 

 

  קבלנים | מהנדסים |חברות מסחריות ומקבלי החלטות בתחומים אלה 



תערוכה:

 

  במסגרת הוועידה תתקיים תערוכה בה יוצגו מוצרים ושירותים חדשניים רלוונטיים


   לתעשיית התכנון, והשתתפות בה מהווה הזדמנות אידיאלית להיחשף לקהלי יעד ממוקדים


  ולקידום קשרים מקצועיים ושיתופי פעולה.