Retail design 2011

"האופן שבו אנשים קונים ישתנה בחמש השנים הקרובות יותר ממה שהשתנה במאה האחרונות" (פאקו אנדרהיל)
ההשפעה העצומה של העיצוב הפנימי והסביבתי על חווית הלקוח והתנהגותו במרחב המסחרי הפכו את תחום ה- RETAIL DESIGN לאחד מעמודי התווך בתהליכי התכנון והבנייה של מרחבי הקניות והשירות המובילים בעולם. תחום ה-RETAIL DESIGN יצר מהפיכה תפיסתית בהגדרת המרחב המסחרי, בכל ענפי הקמעונאות עם השלכות כלכליות, שיווקיות, תפעוליות וניהוליות רבות.

"עיצוב מוכר"
הכנס הבינלאומי 2011 RETAIL DESIGN, יציג למוזמנים את מגמות העכשוויות והעתידיות בתחום ומקרי בוחן נבחרים מישראל ומהעולם בעיצוב מרחבי מסחר וקמעונאות במגוון רחב של ענפים מסחריים – החל ממוצרי צריכה ושירותים דרך תקשורת, בנקאות ואופנה ועד לעיצוב מרחבי סחר וקניונים.

האורח והמרצה המרכזי - פאקו אנדרהיל
בראש המרצים הבכירים שיופיעו בכנס, ירצה גורו הקמעונאות ואבי "מדע הקניות" מר פאקו אנדרהיל, המומחה העולמי בתחום ה- RETAIL DESIGN ומחבר רב המכר הבינלאומי "איך ולמה אנשים קונים?". 
פאקו אנדרהיל - "Lessons from the Global Recession"

בהרצאתו ידבר על הטרנדים החמים – קיימים ועתידיים בעולם הקניות והעיצוב הקמעונאי על תפקידן והשפעתן של נשים על האבולוציה של חווית הקניה ועיצוב המרחב המסחרי? על משמעות העיצוב הקמעונאי בעולם בו האוכלוסיה המזקנת? כיצד מהפכת הסמרטפון ממזגת את חווית הקניה המסורתית והמקוונת ובאיזו אופן השתנתה היררכיית הצרכים והתנהגות הקונים בעקבות המשבר הכלכלי?

בנוסף, יציג אנדרהיל במהלך הכנס, את ספרו החדש WHAT WOMEN WANT שיצא לאחרונה לאור בארה"ב ועוסק במקום ובתפקיד הקריטי של הנשים באבולוציה של עיצוב סביבת הקניה והצריכה. 

בכנס ישתתפו מאות מנהלים וחברות:
מתחומי הקמעונאות והשיווק, הטריידמרקטינג והמסחור החזותי, לצד אדריכלים, יועצים ומעצבים מסחריים בולטים, והוא יזכה לכיסוי תקשורתי נרחב בערוצי המדיה השונים, באינטרנט וברשתות החברתיות. לצד הכנס תתקיים תערוכת מקצועית לעיצוב עסקים מסחרי בה ייטלו חלק חברות, ארגונים, ספקים ונותני שירותים.

 

 

 

הכנס בחסות

מזרחי טפחות
הדיה
פרו-מול
איגוד לשכות המסחר

תגובות האורחים

מרצים

פאקו אנדרהיל

האורח והמרצה המרכזי – פאקו אנדרהיל בראש המרצים הבכירים שיופיעו בכנס, ירצה גורו הקמעונאות ואבי "מדע הקניות" מר פאקו אנדרהיל, המומחה העולמי בתחום ה - RETAIL DESIGN ומחבר רב המכר הבינלאומי "איך ולמה אנשים קונים?". הרצאתו של פאקו אנדרהיל - "Lessons from the Global Recession" בהרצאתו ידבר על הטרנדים החמים – קיימים ועתידיים בעולם הקניות והעיצוב הקמעונאי על תפקידן והשפעתן של נשים על האבולוציה של חווית הקניה ועיצוב המרחב המסחרי? על משמעות העיצוב הקמעונאי בעולם בו האוכלוסיה המזקנת?כיצד מהפכת הסמרטפון ממזגת את חווית הקניה המסורתית והמקוונת ובאיזו אופן השתנתה היררכיית הצרכים והתנהגות הקונים בעקבות המשבר הכלכלי? בנוסף, יציג אנדרהיל במהלך הכנס, את ספרו החדש WHAT WOMEN WANT שיצא לאחרונה לאור בארה"ב ועוסק במקום ובתפקיד הקריטי של הנשים באבולוציה של עיצוב סביבת הקניה והצריכה.

רוצה לקבל פרטים נוספים על הכנס הקרוב?

מלא את הטופס ונציגינו יחזרו אליך בהקדם

שם מלא
נייד
מייל