קונספט הפרויקט הוא חנות פופ-אפ - חנות זמנית של התנסות במכשירי סלולאר, בשירותים מתקדמים ובעולם המוזיקה של סלקום - קייטנה נודדת / משחקייה צבעונית וכייפית. המתחם כולל 4 מכולות, שכל אחת מהן היא עולם שונה ומיוחד בזכות שפת עיצוב ייחודית שנרקמה במיוחד עבורה.
המכולות, שמידותיהן 2.5 רוחב,2.5 גובה ו-12 מטר אורך, נוסעות ברחבי הארץ, ובזמן החנייה יוצרות ביניהן וסביבן מתחם קיצי של בילוי וכיף. כניסת הקהל למכולות מתבצעת בצורה מבוקרת: בקבוצות המונות 10 איש בקבוצה, לפעילות הנמשכת כ-20 דקות.
מכולת משחקי המחשב עוצבה בשפת מעגלים אלקטרוניים – בגמר שחור מבריק ופסי אור זוהרים.
מכולת הקריוקי עוצבה בשפת גלי הקול וכלי מוזיקה ,וקירותיה מרופדים בכריות המזכירות חדרי הקלטות.
מכולת המכשירים הסלולאריים המתקדמים עוצבה כתצוגת איקוולייזר ענק, בו האורות רוקדים וקופצים עם המוזיקה.
מכולת אולפן ההקלטות צופתה כולה בחומרים סופגי סאונד בצבעי המותג, ושימשה להקלטות של להקות צעירות בשיתוף אמנים ידועים.
מתוך חוברת כנס מרחבי מסחר 2009