הקונספט שעמד בבסיס תכנונו של אולם התצוגה ניזון משני תחומים שחברו לשפה אחת: תחום השיווק ותחום העיצוב.
מותג המטבחים הינו מותג חדש בארץ, ולפיכך ראוי היה להדגיש אותו ולמקם את הלוגו בעמדה אסטרטגית על קיר כוח, אשר מתחיל מחוץ למבנה וחודר את הויטרינה לתוך התצוגה ואף נראה למרחוק במבט מהכביש.
האולם, ששטחו 300 מ"ר, ממוקם באזור בו חיים בכפיפה אחת אולמות תצוגה מרשימים מחד, ומוסכים מאידך - שילוב אשר מבליט מאד את הניגוד המוחלט ביניהם. בתוך כך, הרעיון התכנוני היה לשמר את חומרי המבנה הישן (שימש כהאנגר מוסכים) ואת מאפייניו השונים, דוגמת הגג, הקורות והמסבכים הקיימים, ובו בזמן להפוך את קירותיו החיצוניים לויטרינות גדולות ואת קירות הפנים שנותרו מהמבנה המקורי לעצב כקיר בלוקים גס, המהווה ניגוד מוחלט להידור ולקו הנקי של המטבחים ולכן גם מבליט מאד את איכויותיהם.
העיצוב נשען על העוצמה שנוצרת מניגודים ובעיקר מחיבורים לא צפויים, כמו, למשל, ניגוד בין חומרים: רצפת דק גס החודרת מבחוץ אל מול קירות גבס נקיים, הניגוד הקיים בין קירות בלוקים תעשייתיים ווילון ביתי לבן וכד'.
ניתוק בין הפנים לחוץ, שנעשה באמצעות חיפוי רצפה בחצץ משני צידי הוויטרינה, יוצר תחושה של טשטוש מוחלט בין שני המרחבים, והרגשה כאילו הוויטרינה כלל אינה קיימת ואינה חוצצת ביניהם. בתוך החלל פנימה נעשה
שימוש בבטון מוחלק ההולם את עיצובם הנקי של המטבחים ואת איכות החומרים.
ציר הזרימה של אולם התצוגה, תוכנן כך ששביל כניסה תחום מוביל את הבאים אל מול פינת ישיבה חמימה- מעין סלון ביתי המהווה חלק משמעותי בהיבט השיווקי, שכן המבקר אינו פוגש איש מכירות היושב מאחורי שולחן עם מחשב, אלא נכנס לתוך אווירה מזמינה וביתית. הריהוט המוצג באולם התצוגה זו הינו ייחודי ומהווה במה נוספת לאומן גיא לוי להציג את עבודותיו ולחשוף אותן לקהל הנכנסים.
מתוך חוברת כנס מרחבי מסחר 2009