הפרסומאי אנג'ין סליקבס, מבעלי סוכנות הפרסום KesselsKramer, ומי שחתום על כמה סיפורי הצלחה יוצאי דופן בתחומי המיתוג בעולם התיירות והמלונאות, בהם: הקמפיין המפורסם של העיר אמסטרדם: 'I Amsterdam' ושל רשת המלונות: citizenM , ומי שהצליח להפוך את המלון הגרוע בעולם: Hans Brinker Budget Hotel – לסיפור הצלחה עסקית, מגיע לארץ כדי להשתתף בכנס העיצוב ה-4, שמקיימת התאחדות המלונות בישראל, בשיתוף קבוצת בית & ונוי, ב- 20 במאי במתחם אבניו ליד שדה התעופה.
פיליפ פימנו | טד ג'ייקובס | אנג'ין סליקבס
הכנס, שהוא האירוע המרכזי בארץ בתחום עיצוב בתי המלון (חוץ ופנים), יארח שורה של אורחים מחו"ל, בעלי שם עולמי ויעניק הזדמנות חד פעמית לפגוש את המשפיעים על עולם המלונאות הבינלאומי. בין האורחים בכנס-
פיליפ פימנו - אוצר, חזאי טרנדים ומבעלי חברת Trend Union בצרפת, שמייעצת לחברות בתחומי הקולינריה, הארכיטקטורה, עיצוב הפנים ובתי מלון.
טד ג'ייקובס סמנכ"ל עיצוב כלל עולמי ברשת Starwood Hotels and Rsorts, שהוביל את פיתוח מותגי היוקרה של רשתות W ומרידיאן.
אנג'ין סליקבס מבעלי סוכנות הפרסום KesselsKramer, שגיבשה קונספט עבור רשתות מלונות כמו SIR ו- CITIZEN M.
בכנס מתוכננים שני פאנלים מקצועיים. הראשון יעסוק ב- 'שיווק החוויה' לאורח במלון, בהשתתפות: נדב פתאל, מנהל שיווק אינטרנט, רשת מלונות 'פתאל', ג'יקוב פרס, יועץ ואסטרטג, נורית קוניאק מסטודיו קוניאק דיזיין ואנג'ין סליקבס מסוכנות הפרסום KesselsKramer.
הפאנל השני יעסוק בנושא: 'סיפור, עיצוב ומה שביניהם', בהשתתפות המעצבים ירון טל, מסטודיו ירון טל, מיכאל אזולאי מסטודיו מיכאל אזולאי, אירנה קרוננברג מסטודיו ברנוביץ קרוננברג ונוספים.
במקביל לכנס, תתקיים במתחם אבניו גם תערוכה, בהשתתפות חברות מובילות, שיציגו מוצרים ושירותים המיועדים לבתי מלון. כמו כן, יוצגו חללי קונספט מלונאיים, שעוצבו על- ידי אדריכלים ומעצבים באופן יעודי לאירוע.