הטרנד הוא אני

טרנד או לא? מה זה משנה? נסו לקחת פסק זמן מהנהירה העידרית וסימכו יותר על האמת הפנימית שלכם. צבע הוא אלמנט דומיננטי, שחייבים לחוש נוח איתו, לאהוב אותו ולהתחבר אליו

מאת: אורי סלע | צילום: | - 24/02/2016

צבע הוא אחד האלמנטים המרכזיים כשמדובר בטרנדים. כמעט יותר מכל דבר אחר מצליח הגוון שבחרנו להגיד משהו עלינו, להגדיר מי אנחנו ומי אנחנו לא. מירי פיקרסקי רובין, מנהלת תחום האדריכלים בביג'י פיינט מסכימה עם המסר ומבקשת מאיתנו להפסיק להיות קורבנות טרנדים ולהתחיל להקשיב לטרנד הפנימי של כל אחד מאיתנו. לדבריה, לא צריך להיות קשר בין טרנד כזה או אחר ובין הבחירות שעורך אדריכל לפרויקט שלו, או לקוח פרטי לביתו. הבחירה אינה תלויית טרנד, אלא תלויה בהלך הרוח הפרטי, באהבות האישיות, בהעדפות. צבע הוא דומיננטי, בין אם מדובר בפריט לבוש או בקירות הסלון ועלינו לחוש נוח איתו, מחדדת פיקרסקי רובין, את המסר החותך. היא מסבירה שצבע אינו גוון כפשוטו, אלא מהות וכשאנחנו בוחרים אותו הוא חייב להתמזג עם המהות הפרטית שלנו. 


לגבי תחזיות הגוונים, טוענת מירי שמאז שפנטון מיתגו את עצמם באמצעות תחזיות הצבע שלהם, חברות רבות אימצו את המהלך ובכל שנה אנו נחשפים למגוון תחזיות שונות אחת מהשניה, אז אולי, בכל מקרה, שווה להקשיב למצפן הפנימי, להפסיק ללכת אחרי מה שמכתיבים ולהתחיל לשמוע קצת יותר לעצמינו. 


מניפת הגוונים של ביגי' פיינט, שהושקה לפני מספר חודשים, תוכננה ועוצבה באותה הרוח. המניפה מדגישה את מהות הגוון ואת היכולת של האדריכל לעשות בה שימוש מוסכל. בניגוד למוצרים דומים, המניפה של ביג'י פיינט, רחבה יותר ולכן מאפשרת שטח פנים צבוע, רב יותר. המניפה כוללת למעלה מ-550 גוונים שונים. הגוונים מסודרים בה בקבוצות, כך ניתן למצוא בקלות קבוצה של כל גוון מבוקש. הסידור החכם של המניפה חושף את כל קשת הגוונים העזים כאשר פורסים את המניפה משמאל, ומהצד הנגדי נפרסת קשת הגוונים המעושנים, הסולידיים יותר. כך למעשה מכילה המניפה שתי מניפות בעלות רצף מושלם. אחת המטרות המרכזיות שלה, היא לקדם בדיוק את האינדווידואל שמירי מנסה לפתח אצל לקוחות החברה. היא מאפשרת לייצר שילובים שונים של גוונים והבחירה הופכת הרבה יותר פשוטה ומובנת. כל אלו הופכים את המניפה כלי עבודה חדשני ומתקדם לאדריכלים ומעצבים.


בדיוק כמו בשאר תחומי החיים, עלינו לעצור ולשאול שאלה. טרנד אינה מילה גסה, אך הוא גם לא אקסיומה. שאלו את עצמכם מה הצבע המסוים עושה לכם. בררו עם עצמכם האם הבחירות שלכם מבוססות על אמת פנימית או מתוך דחף עידרי. 












יצירת קשר