הכנס הבינלאומי ה-4 לתכנון ועיצוב בתי מלון

מקונספט למימוש - מלונאות בעידן משתנה

השינויים והתמורות שעבר העולם בשנים האחרונות במישור הכלכלי, הטכנולוגי, החברתי והתרבותי, אינם פוסחים על תעשיית המלונאות המבקשת להציע ללקוחותיה מענה של חווית אירוח מיטבית.


הכנס הבינלאומי המתקיים זו השנה הרביעית כשיתוף פעולה בין חברת "בית&נוי" והתאחדות המלונות בישראל, יארח אנשי מקצועי מובילים מהעולם בתחומי החיזוי, המיתוג והניהול המלונאי, ידגים את הרבדים השונים באמצעות מקרי בוחן, וכן יתקיימו בו מושבי דיון בהשתתפות אדריכלים, מעצבים ובכירי התעשייה בארץ.

 

בכנס נערכו שני פאנלים מקצועיים בהנחיית מיכאל חי, ויז'ן הוספיטליטי, על עיצוב בתי מלון בישראל


 

לצפיה בפאנל המקצועי: "שיווק החוויה">>

                                                           

הסוגיות שיידונו בוועידה:

 

* הלכי רוח ושינויים תרבותיים, חברתיים וכלכליים כבסיס להגיית קונספט מלונאי


* ערכו החיוני של מיתוג


* פיתוח החזון הלכה למעשה


 

בין המרצים האורחים שייטלו חלק באירוע - 

 

  מר Engin Celikbas מבעלי חברת KESSELSKRAMER,

  חברת פרסום ומיתוג מובילה בעלת סניפים באמסטרדם, הולנד וארה"ב

 

  מר Ted Jacobs, סמנכ"ל עיצוב ואיש המקצוע הבכיר

  ב- Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc: עומד בראש צוות הסטודיו

  האחראי למימוש החזון היצירתי במלונות הרשת הבינלאומית, ומוביל את פעילותו.


 

  מר Philip Fimmano, אוצר וחזאי טרנדים,
  שותף ב- EDELKOORT EXHIBITIONS סקאוטרים לטרנדים בינלאומיים.
  יועץ למחקרי אסטרטגיה מיתוגית בתחום העיצוב והאדריכלות. 

 

 

קהל היעד:

 אדריכלים ומעצבים |מנהלים בענפי המלונאות: בעלים ומנהלי בתי מלון, מנהלי מחלקה, רכש

 

  ובינוי בבתי מלון |נציגים בכירים מקרב משרדי הממשלה | ראשי רשויות מקומיות | יזמים | 

 

  קבלנים | מהנדסים |חברות מסחריות ומקבלי החלטות בתחומים אלה 



תערוכה:

 

  במסגרת הוועידה תתקיים תערוכה בה יוצגו מוצרים ושירותים חדשניים רלוונטיים


   לתעשיית התכנון, והשתתפות בה מהווה הזדמנות אידיאלית להיחשף לקהלי יעד ממוקדים


  ולקידום קשרים מקצועיים ושיתופי פעולה.


 
 

חברות המשתתפות בכנס



*החניה במקום בתשלום

סדר יום

 

 

מנחה הכנס:  אלון ברנוביץ אדריכל


08:30-09:30     ארוחת בוקר וביקור בתערוכה


09:30-09:35     דברי ברכה מר אלי גונן | נשיא התאחדות בתי המלון

 

09:35-09:45     הרצאת מבוא: אדריכל אלון ברנוביץ מנחה הכנס


09:45-10:45     Philip Fimmano | צרפת

                         אוצר וחזאי טרנדים | חברת Trend Union בבעלותה של Lee Edelkoort
                         נושא ההרצאה: סגנון החיים בשנת 2020- צרכן המחר מזווית כלל עולמית

 

10:45-11:00     הענקת פרס הוקרה לגב' לילי אלשטיין על חזון הקמתו של מלון "אלמא"


11:00-11:45     כיבוד קל וביקור בתערוכה


11:45-12:45     Engin Celikbas | אמסטרדם 

                         מבעלי KESSELSKRAMER סוכנות פרסום ומיתוג מובילה, 
                         בעלת סניפים באמסטרדם, לונדון ולוס אנג'לס.
                         נושא ההרצאה: תקשורת ועיצוב- השפעות הדדיות                         


12:45-13:30     פאנל: "שיווק החוויה"

                         מנחה: מיכאל חי

                         משתתפים : ג'יקוב פרס | יועץ אסטרטגי, מומחה לממשק

                         בין תיקשורת בינלאומית, עיצוב גלובאלי ועולם העסקים,

                         נורית קוניאק | מומחית לעיצוב ומיתוג "סטודיו קוניאק דיזיין",

                            המתמחה במיתוג בתחומי המלונאות, העיצוב והאופנה בארץ ובעולם

                         דניאל פדרמן | ראש אגף הדיגיטל ברשת מלונות דן

                         ד"ר גיל סמסונוב | שותף במשרד הפרסום גליקמן נטלרסמסונוב.

 

13:30-14:30     ארוחת צהריים


14:30-15:30     Ted Jacobs | ארה"ב

                         סמנכ"ל עיצוב כלל עולמי ברשת Starwood Hotel & Resort Worldwide
                         נושא הרצאה: כוחו של סיפור דרך עיצוב רב תחומי

 

15:30-16:10     פאנל מתכננים: "סיפור, עיצוב ומה שביניהם"

                         מנחה:מיכאל חי

                         משתתפים: ירון טל, מעצב | "סטודיו ירון טל"

                         מיכאל אזולאי | מעצב, "סטודיו מיכאל אזולאי"

                         אירנה קרוננברג | מעצבת, משרד האדריכלים "ברנוביץ קרוננברג"

                         מיכאל אנקווה | אדריכל, "סטודיו MU"

 

 *ט.ל.ח


מרצים

Philip Fimmano, צרפת

פיליפ פימנו הוא יועץ וחזאי טרנדים בשדה העיצוב וסגנון החיים העכשווי, אשר לצד לי אדלקורט שותפתו העסקית ומקימת סוכנות הייעוץ-חיזוי TREND UNION, עוסק בתחומי אופנה, טקסטיל, עיצוב פנים, ארכיטקטורה, קולינריה, תעשיית היופי, פיננסים ומסחר. פימנו מעורב בספרים שהחברה מוציאה לאור בנושא טרנדים צפויים, משמש כאוצר בתערוכות שהיא מקיימת, וכן פועל לגיבוש קונספטים ואסטרטגיות עבור מותגים בינלאומיים.

Engin Celikbas , הולנד

מבעלי סוכנות הפרסום KesselsKramer. נולד וגדל באמסטרדם, הולנד, והצטרף לחברה בשנת 1998 כמנהל ושותף. במסגרת זו הוא פעל רבות להרחבת פרישתה בעולם עם ייסוד סניפים בלונדון, בו הוא מבלה את מרבית זמנו, ובלוס אנג'לס. במהלך שנות עבודתו היה סליקבס מעורב בכל הפרויקטים בהם עסקה החברה, אך אחד מהם, אותו הוביל, מהווה עבורו מקור לגאווה מיוחדת- קמפיין AMSTERDAM שנועד למתג את העיר אמסטרדם, ונחשב ברחבי העולם כקמפיין דוגמה ומופת למיתוג ערים.

TED JACOBS , ארה"ב

סמנכ"ל עיצוב כלל עולמי ברשת STARWOOD HOTELS AND RSORTS. ובמסגרת זו אחראי להתפתחות ופיתוח מותגי היוקרה של הרשת- ST.REGIS, THE LUXURY COLLECTION, W, ו-מלונות מרידיאן. ג'ייקובס זוקף לזכותו רזומה עשיר של עשייה פורייה בתחום העיצוב ככלי להעצמת חוויית לקוח: קודם לתפקידו הנוכחי ברשת שימש כמנהל בחברת העיצוב גנסלר שבסיסה בסן פרנסיסקו, בה הוביל צוותי עבודה בפיתוח חוויית לקוח בתחומי אופנה, רכב, אירוח ומסחר.

מיכאל חי

מבעלי חברת היעוץ "ויז'ן הוספיטליטי" אשר הוקמה בשנת 2005 ומתמחה בפיתוח וליווי רשתות בתי מלון ומשקיעים פרטיים בפיתוח מלונות ייחודיים ומימוש הפוטנציאל הכללי הגלום בהם. חי הוא בוגר אוניברסיטת NYU בלימודי מנהל בתי מלון ותיירות אותם סיים בהצטיינות יתרה, ולו ניסיון תפעולי במספר מלונות פאר בארצות הברית. לפני הקמת ויז'ן הוספיטליטי שימש כיועץ בכיר בחברה הבינלאומית לייעוץ מלונאי HVS International New York, ובמסגרת זו ביצע מספר רב של הערכות שווי, בדיקות כדאיות ותוכניות עסקיות לבתי מלון בכל רחבי ארה"ב ובאירופה.

אלון ברנוביץ

אדריכל אלון ברנוביץ סיים את לימודיו ב-Pratt Institute N.Y בהצטיינות בשנת 1991, ובשנת 1999 הקים יחד עם מעצבת הפנים אירנה קרוננברג את משרדם המשותף "ברנוביץ קרוננברג" אדריכלים. המשרד, אשר בשנים האחרונות מתמקד בתכנון חללי מסחר ואירוח ובפיתוח קונספטים בשיתוף עם משרדי מיתוג, מונה אנשי צוות בוגרי פקולטות שונות לעיצוב ברחבי העולם, התורמים מעולמם הרחב לתפיסת עולמו.